return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Eau Arnhem dicht/verkocht
View this Thread in Original format
MaGiK54
«O» Arnhem is vanaf aanstaande zaterdag een aantal weken gesloten vanwege een grootschalig her-inrichtingsproject. Hierbij zal vooral de geluids-, licht- & laserinstallatie worden aangepast aan de nieuwste mogelijkheden.
Naar verwachting zal de locatie eind april weer geopend zijn voor het publiek, waarbij mogelijk een andere exploitatienaam gebruikt gaat worden.

De veranderingen bij «O» Arnhem hebben tot gevolg dat er geen programmering en gegevens van Arnhem meer op deze site te vinden zullen zijn. Zodra meer nieuws over de ontwikkelingen in Arnhem bekend is, waaronder gegevens over de heropening, lees je dat uiteraard als eerste op deze site.

Onze excuses aan alle trouwe bezoekers van de locatie in Arnhem voor deze tijdelijke sluiting; uiteraard blijft iedereen van harte welkom in onze vestiging in Den Haag!

Medewerkers «O» Arnhem, City Leisure Investments BV



Ze maken er wel een mooi verhaal van zeg, weet al geruime tijd uit eerste hand dat ze die toko hebben verkocht en dat de overdracht per 1 april zou plaats vinden. Zal me niks verbazen dat het een r&b toko gaat worden. Geld wat ze binnen hebben gehaald, gaat gelijk naar de Asta toe, zodat wij in Den Haag weer een danstoko erbij hebben :D
mr.marcello
quote:
Originally posted by MaGiK54
Ze maken er wel een mooi verhaal van zeg, weet al geruime tijd uit eerste hand dat ze die toko hebben verkocht en dat de overdracht per 1 april zou plaats vinden. Zal me niks verbazen dat het een r&b toko gaat worden. Geld wat ze binnen hebben gehaald, gaat gelijk naar de Asta toe, zodat wij in Den Haag weer een danstoko erbij hebben :D


Ik begreep dat The Matrixx het over had genomen.....
Ach ja, het maakt toch niet uit want die tent gaat weer niet lopen!
MaGiK54
quote:
Originally posted by mr.marcello
Ik begreep dat The Matrixx het over had genomen.....
Ach ja, het maakt toch niet uit want die tent gaat weer niet lopen!


Wat ik ervan begreep, heeft die tent nooit echt goed gelopen. Om hem om te dopen tot de Eau was de laatste poging om er nog wat van te maken.
New Wave
Oud nieuws :p
mr.marcello
quote:
Originally posted by MaGiK54
Wat ik ervan begreep, heeft die tent nooit echt goed gelopen. Om hem om te dopen tot de Eau was de laatste poging om er nog wat van te maken.


Het is inderdaad zo dat die tent nooit echt goed heeft gelopen ja! Eerst The Box, toen The Opera, nu de «O» en ik ben benieuwd wat we nu weer gaan krijgen.....

quote:
Originally posted by New Wave
Oud nieuws :p


Welk deel?
Flipper01
quote:
Originally posted by MaGiK54
Wat ik ervan begreep, heeft die tent nooit echt goed gelopen. Om hem om te dopen tot de Eau was de laatste poging om er nog wat van te maken.

Toen het net The Opera was liep het best goed anders!! Toen was het op vrijdag altijd volle bak, maar dan wel met een hoop jonge lui (oa ik). Tegen de tijd dat het de «O» werd was het al een verloren zaak.

De enige redding zou een strakke programmering moeten zijn zoals de «O» in Den Haag en de Matrixx dat hebben. Maar dan is nog de vraag of het wat zal worden..
tango
quote:
Originally posted by Flipper01
Toen het net The Opera was liep het best goed anders!! Toen was het op vrijdag altijd volle bak, maar dan wel met een hoop jonge lui (oa ik). Tegen de tijd dat het de «O» werd was het al een verloren zaak.

De enige redding zou een strakke programmering moeten zijn zoals de «O» in Den Haag en de Matrixx dat hebben. Maar dan is nog de vraag of het wat zal worden..


Eh, ik kan me nog herrineren dat wij daar een hele tijd geleden zijn geweest, met bijvoorbeeld een magik muzik night met Fred numf, tiesto en Montana, en dan zelfs zit de kiet daar niet vol? :conf: Of Marco V die voor een half lege dansvloer staat te draaien? Ik denk dat het zowiezo niet meer wil lopen daar. Maar dit zat er al heel lang aan te komen, want ze hebben de laatste 6 maanden geen fatsoenlijke dj meer gehad.....

grtz,
TNG
Flipper01
In de tijd dat het net The Opera was geworden draaide Marc van Dale als resident op de vrijdagavond. Toen waren altijd alle zalen open, maar dan spreek ik over een jaar of 5 terug geloof ik ;)
Ik was toen nog niet echt into trance dus die grote namen zeiden me weinig.
Het publiek kwam toen vooral af op de goedkope drank :D

Arnhem is qua uitgaan voor de Trance liefhebber niet de moeite waard..
MaGiK54
quote:
Originally posted by Flipper01

Arnhem is qua uitgaan voor de Trance liefhebber niet de moeite waard..


Alleen dan op 10 mei ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement