return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
סעמק מלא זמן אנלא מצליח להבין....
View this Thread in Original format
Shahar
מלא זמן אנלא מצליח להבין מה הקטע ב
man in motion\man in the moon ?
למה לא קוראים לזה בוטלג פשוט..?
מה הקטע עם קפה דל מר שם..?
למישהו יש תשובה?
sputnik_IL
זה הטרנד החדש
לקח מילודיות ולהדביק להם מילים

מה קפה דל מור עושה?

זה המילודיה ועליה המילים

יענו זה הלחן

יש עוד כמה טראק שיש מילודיות על הטראקים של טיאסטו לדוגמא
dj_tiesto-643_love_is_on_fire
dj tiesto ft. nicola hitchcock-in my memory-german retail
ויש גם טראק עם
dj_tiesto-suburban_train

ויש עוד ועוד
:disbelief

נ.ב לדעתי
man in motion
אהבתי (בגלל הקפה דל מור:gsmile: )
Shahar
quote:
Originally posted by sputnik_IL
dj_tiesto-643_love_is_on_fire
dj tiesto ft. nicola hitchcock-in my memory-german retail
ויש גם טראק עם
dj_tiesto-suburban_train

ויש עוד ועוד
:disbelief

נ.ב לדעתי
man in motion
אהבתי (בגלל הקפה דל מור:gsmile: )


dj_tiesto-643_love_is_on_fire - זה תמיד נקרא בוטלג
dj tiesto ft. nicola hitchcock-in my memory-german retail לפי מה שאני יודע לא היה שיר שלה שעליו טייסטו הרכיב תמנגינה..
ויש את סיילנס.. אבל זה חידוש שעשו למקורי נראה לי ...
Hell_Copter
שחר... לא שאלת למה קוראים לזה מן אין מושיון
שהיא בעצם אומרת בשיר מאן און דה מון?
Shahar
חחח ראיתי על זה איזה דיבור ב
music discussion
אבל לא זוכר מה היה..
יותר מעניין אותי למה לא קראו לזה
cafe del mar vocal mix
;]
וד"א... למה קוראים לזה ככה במת חח..
למרות שראיתי שחרורים שפעם קראו לזה ככה ופעם ככה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement