|
Check Out My New Sig:!!!!) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NyKoN
אפרופו כוסיות
מי זאת?????
:crazy: :crazy: |
זאת היידי קלום אחי |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by NyKoN
אפרופו כוסיות
מי זאת?????
:crazy: :crazy: |
איזה טעם יש לך :crazy: :) |
|
|
| DJentlman |
Rising
it's a long story , let me just say that i was pissed at myself for not coming to the forums and just d/led from TRACKS and LIVE sets... |
|
|
| Hell_Copter |
אבל אחי...
תתחיל להרביץ בכמות שאתה פה...
אל תעשה כזאת חתימה ושים פוסט פעם ב8 וחצי חודשים |
|
|
| KrazyDJs |
חתימה יפה..קצת ארוכה
אבל חפיף
אהבתי את הטרנטייבל...
מגנוב.. |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by DJentlman
Rising
it's a long story , let me just say that i was pissed at myself for not coming to the forums and just d/led from TRACKS and LIVE sets... |
אהה הבנתי אחי...
יאללה באמת תיהיה פה יותר |
|
|
| DJentlman |
Rising,Hell_Copter
זה שאני לא עונה כל הזמן לא אומר שאני לא פה ....
תאמינו לי , יש לי זמן פנוי יותר מכם :) ואני באוטומטי נכנס לפה כל פעם שאני במחשב , חוץמזה , מה אני אעשה שמלא דברים אצלכם אישיים (אני מתכוון שאתם מכירים אחד תשני )
אל תדאגו אני פה, ונשתדל לענות יותר |
|
|
| Tarantula |
מה אישי?! איפה אישי!?
תידחףףף!@#@:D
אין מה לעשות רק ככה אפשר ...:rolleyes:
שלום אני אלונה
:D :toothless |
|
|
| DjChook |
מה אתה מסטול ?
זה הכי כייף להגיב על דברים שאתה לא יודע בהם כלום
כדלקמן
----------------------------
רועי: איך אני אוהב לשבת בבוקסר
אלונה: אני לא יכולה לשבת בבוקסר
איך אתה לא יכול להגיב על דברים כאלה ?!
ולא רק לאלונה
גם זרוק איזה הודעה לרועי
או עם הכל הסטיות שלי, תגיב בשכונתיות |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by DjChook
מה אתה מסטול ?
זה הכי כייף להגיב על דברים שאתה לא יודע בהם כלום
כדלקמן
----------------------------
רועי: איך אני אוהב לשבת בבוקסר
אלונה: אני לא יכולה לשבת בבוקסר
איך אתה לא יכול להגיב על דברים כאלה ?!
ולא רק לאלונה
גם זרוק איזה הודעה לרועי
או עם הכל הסטיות שלי, תגיב בשכונתיות |
חח יפה אמרת..
מה שלום הבטן אחי? :wtf: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Rising
חח יפה אמרת..
מה שלום הבטן אחי? :wtf: |
הוא שוב במחזור??
לא עברו רק 20 יום?? |
|
|
| luckystrike |
אחי אחלה חתימה
תחדש :)
רק קצת ארוכה מדי
רק תקטין אותה בזמן הקרוב כדי שאני ורועי לא נצטרך לערוך אותה ...
... |
|
|
|
|