return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
dioxys - extract of imagination
View this Thread in Original format
Dioxys
ny låt jag suttit med lite, säg gärna vad ni tycker man kan ändra eller hur låten var i största allmänhet! :)

höger klicka och "spara mål som..."

höger-klicka HÄR
Glorie
.... braaaaaa låååååt :) det här e typ 100 ggr bättre än den lilla snutten ja fick förut.. på nå sek. kommer inte ihåg vad arbetsnamnet var på den... :) släpp den på singel så lovar! ja att ja köper den.. :D
reveal
drog hem på 7 sek = bra hastighet ;)
Dioxys
hehe, tack jenny :)

reveal, joovisst, jag bor på passagen ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement