return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
mixed sounds III imorrn
View this Thread in Original format
impulze
nån som vet om det kommer vara bra i solna imorrn?
Gaby
Det kommer spelas bästa housen ... tyvärr krockar den här festen med James Holden så man kommer missa något bra...:(
impulze
quote:
Originally posted by Gaby
Det kommer spelas bästa housen ... tyvärr krockar den här festen med James Holden så man kommer missa något bra...:(


aaw, beslutsångest? :P jag skulle satsa på holden iaf, house finns det gott om året runt ;) holden KAN ha sina stunder, sen får man hoppas på trevligt sällskap imorrn, jag kommer visa min nuna där iaf, bor på götgatan så jag har nära hem :D
Gaby
quote:
Originally posted by impulze
aaw, beslutsångest? :P jag skulle satsa på holden iaf, house finns det gott om året runt ;) holden KAN ha sina stunder, sen får man hoppas på trevligt sällskap imorrn, jag kommer visa min nuna där iaf, bor på götgatan så jag har nära hem :D


Holden & Raymond ----> Kan inte bli bättre!!
impulze
quote:
Originally posted by Gaby
Holden & Raymond ----> Kan inte bli bättre!!


det återstår att se ;) men det blir nog bra, aiiight?
zamson
solna? vad är det för fest?? :P
AnD
quote:
Originally posted by zamson
solna? vad är det för fest?? :P


http://mixedsounds.mine.nu/fester/20030405.htm
zamson
kostar?
Gaby
nån som var där?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement