|
Wheh wat krijg nou de tyfus (Underworld in HEERDE)
|
View this Thread in Original format
| !_PeTrUs_! |
Vorig jaar zat ik nog te denken hoe cool het zou kunnen zijn als je daar een groot feest zou organisren!
Helemaal top! Maar 10 min fietsen van me huis :p |
|
|
| magrec |
Ja idd als je in epe woont is het helemaal dichtbij :)
Maar het is idd wel een mooie locatie. Overdag underworld en dan 's avonds door naar impulz outdoor :p (hopen dat het niet teveel gaaat kosten) |
|
|
| Optimus |
ze mogen wel wat info updaten:D
http://www.festivalinfo.nl/artist_d...?artist_id=3060
| quote: |
Karl Hyde, Rick Smith en Darren Emerson maken geweldig diepe house, die het zowel op de achtergrond als in de discotheek uitstekend doet. |
en is t een festival met van alles? dus niet alleen house? |
|
|
| magrec |
| JA ben bang vanwel daarom ben ik ook benieuwd naar wat het gaat kosten. Vind het wel een beetje vreemd dat hier nog zo weinig info over bekend is. Op een site las ik dat mojo erachter zit. Op www.dirty.org/underworld staat wel dat underworld in heerde is geboekt. |
|
|
|
|