|
לא יפה...
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
על אותו רעיון של התמונה ההיא עם הפרחים שמסמנים
גם התמונה הזאת
לא מכובד
:/ |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| לא הבנתי מה קטע...לא רואים שם שום דבר מיוחד כשמסמנים את זה |
|
|
| Rising |
סתם חארות..
לא צריך להתייחס לכל דבר..
רק מי הגרפיקאי ימח שמו!! ככה משקיעים בתמונה בשביל זבל |
|
|
| ADiSH |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
לא הבנתי מה קטע...לא רואים שם שום דבר מיוחד כשמסמנים את זה |
רואים את הפרצוף של היטלר |
|
|
| Ariels |
אה, מגניב איף עשו את זה
בא לי לעשות את זה עם תמונה של סלים טועמה |
|
|
| DjChook |
חחחח (על התגובה של אריאל אחינו לנשק)
בכל מקרה, נכנסתי לאתר הזה וזה הפחיד אותי :( |
|
|
| Ariels |
?!!?! קוס אוחטק ממתי אתה בכלל מבין ספרדית
!!!!!!!!!!!! תראו מה מצאתי שם... הרג אותי
 |
|
|
| Hell_Copter |
בטח ערבי עשה את זה...
אבל מאיפה לערבים יש כזה ידע...
מוזר... הנוער של היום |
|
|
| TinkerbeL |
לא יפה!!!
מעניין מי הכין את זה....
בטח ערבי משועמם |
|
|
| itamarsan |
אני דווקא חושב שעברים הולכים למועדונים אבל שכולם צועקיים :
''מוות לערבים מוות לערביים''
אז הם בורחיייםםם |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by itamarsan
אני דווקא חושב שעברים הולכים למועדונים אבל שכולם צועקיים :
''מוות לערבים מוות לערביים''
אז הם בורחיייםםם |
What's the ing kesher?!?!!?!??!!??!?!?!?!?!?! |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
What's the ing kesher?!?!!?!??!!??!?!?!?!?!?! |
שכחת להוסיף
@!#!@#!@$@#%$%@##$
:D :D
לא תדע |
|
|
|
|