return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
לא יפה...
View this Thread in Original format
NyKoN
על אותו רעיון של התמונה ההיא עם הפרחים שמסמנים
גם התמונה הזאת



לא מכובד
:/
DJ-Kreing^^
לא הבנתי מה קטע...לא רואים שם שום דבר מיוחד כשמסמנים את זה
Rising
סתם חארות..
לא צריך להתייחס לכל דבר..

רק מי הגרפיקאי ימח שמו!! ככה משקיעים בתמונה בשביל זבל
ADiSH
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
לא הבנתי מה קטע...לא רואים שם שום דבר מיוחד כשמסמנים את זה


רואים את הפרצוף של היטלר
Ariels
אה, מגניב איף עשו את זה
בא לי לעשות את זה עם תמונה של סלים טועמה
DjChook
חחחח (על התגובה של אריאל אחינו לנשק)

בכל מקרה, נכנסתי לאתר הזה וזה הפחיד אותי :(
Ariels
?!!?! קוס אוחטק ממתי אתה בכלל מבין ספרדית
!!!!!!!!!!!! תראו מה מצאתי שם... הרג אותי
Hell_Copter
בטח ערבי עשה את זה...
אבל מאיפה לערבים יש כזה ידע...
מוזר... הנוער של היום
TinkerbeL
לא יפה!!!

מעניין מי הכין את זה....
בטח ערבי משועמם
itamarsan
אני דווקא חושב שעברים הולכים למועדונים אבל שכולם צועקיים :
''מוות לערבים מוות לערביים''
אז הם בורחיייםםם

Hell_Copter
quote:
Originally posted by itamarsan
אני דווקא חושב שעברים הולכים למועדונים אבל שכולם צועקיים :
''מוות לערבים מוות לערביים''
אז הם בורחיייםםם


What's the ing kesher?!?!!?!??!!??!?!?!?!?!?!
Tarantula
quote:
Originally posted by Hell_Copter
What's the ing kesher?!?!!?!??!!??!?!?!?!?!?!


שכחת להוסיף
@!#!@#!@$@#%$%@##$

:D :D

לא תדע
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement