|
תמונות איכותיות בשחור לבן (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
חחח גם אלעד ראה את זה
חחח |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by luckystrike
בוניטה בוניטה לה מז'ו מז'ה |
אחיייי
זה פאסה !
בימינו אומרים
בוניטה בוניטה חומוס וסלט
מריצה הפליצה, ומיה התעלפה
[ רק שתדע להבא :9 ]
בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
מסקנה:
אל תעשנו נרגילה על הבוקר |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
תחשוב....:rolleyes: |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ראסמי |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ובנות - כנ"ל לגביכם מי לא נכנסה פה לאיזה אתר כחול פעם ?
מוכן להתערב על שתי המכוניות ששניכן ... |
כולן נכנסות.. פשוט לא כולן מודות בזה...:rolleyes: :D |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Tarantula
כולן נכנסות.. פשוט לא כולן מודות בזה...:rolleyes: :D |
לא ממש......
יאק!
הכי קרוב שעשיתי לזה היה כשחברה שלי נכנסה כי נתנו לנ לינק והיא לא ידעה של מה זה היה
וזה היה דוחה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Tarantula
כולן נכנסות.. פשוט לא כולן מודות בזה...:rolleyes: :D |
אמת ! ... |
|
|
| Hell_Copter |
אני הפכתי בטיול הזה להיות שפוט של מאריצה!!!!!
גיליתי באוטובוס לשם שחברה של חבר שלי דומה למאריצה רק שהיא ספרדיה...
אז היא מאריצה השחורה...
ואז במלון בלילה הראשון התנחלתי באיזה חדר של כמה בנות והבאתי את חברים שלי לשם ואז אחרי שהם הלכו ואני נשארתי בחדר שלהן עוד כמה דקות אני כזה יוצא החוצה מהחדר וקולט את חבר שלי יושב במסדרון עם שתי בנות...
קיצר אני בא אליהן ואז מסתכל על אחת מהן ואומר וואי את ממש דומה ל... מאריצה!!!!!!
והיא הייתה כל כך כוסית1!!!@#%!$#!@#~@$%#$%!~#$%!~~@#$~@#$@#$%~@%#$%Q@~!^$%
לא רואה את מאריצה האמיתית ממטר!!!!!!
קיצר אני שפוט שלה עכשיו :D |
|
|
| Q-PiXeL |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אפרופו צייסי ליין
מישהו שמע לע הבלדה לצ'ייסי ליין
חבר שלי אמר לי שאיזה להקה מפגרת כזאתי, הפיקה שיר בשם
The Ballad Of Chasey Lain
אמרו לי זה קורע מצחוק
מישהו יודע מאיפה להשיג ? או מה השם ? |
Bloodhound Gang - The Ballad Of Chasey Lain
חיפוש קצת הביא תתוצאה
אבל בכל מקרה אני זוכר תשיר הזה ואין לי מושג מאיפה
וזה להקה מפורסמת
היה להם איזה קליפ כזה שהם שרים בבית אבות
משהו ישן...
והכחול לבן כחול עכשיו שמתי להורדה באימול
:D
מעניין לראות...:p
רק חבל שיש מלא אנשים שמנסים להוריד את זה באימול אבל אף אחד לא משתף תקובץ המלא.... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
Bloodhound Gang - The Ballad Of Chasey Lain
חיפוש קצת הביא תתוצאה
אבל בכל מקרה אני זוכר תשיר הזה ואין לי מושג מאיפה
וזה להקה מפורסמת
היה להם איזה קליפ כזה שהם שרים בבית אבות
משהו ישן...
|
הם שרו את
the roof is on fire
וגם את השיר הזה שהמילים שלו הם
you and me baby ain't nothing but mammals,
so let's do it like they do on the discovery channel |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
Bloodhound Gang - The Ballad Of Chasey Lain
חיפוש קצת הביא תתוצאה
אבל בכל מקרה אני זוכר תשיר הזה ואין לי מושג מאיפה
וזה להקה מפורסמת
היה להם איזה קליפ כזה שהם שרים בבית אבות
משהו ישן...
והכחול לבן כחול עכשיו שמתי להורדה באימול
:D
מעניין לראות...:p
רק חבל שיש מלא אנשים שמנסים להוריד את זה באימול אבל אף אחד לא משתף תקובץ המלא.... |
וואלה תודה אח שלי...
אני יוריד יותר מאוחר...
סתם משעמם לי...אז למה לא ? |
|
|
| Rising |
וואלה איזה דפוק אני פעם ראשוהנ אני רואה את הטרייד..
מעניין לראות את הכחול לבן... פיי :eyespop:
Israeli.Porn-Kahol.Lavan.Kahol.Divx
היה באיזה פאב ..
למה היה לי 500 מגה פנוי :\ למהההההההה :nervous: |
|
|
| DjChook |
תמצא תמצא לי אותו
החמור הפסיק לתפקד עם הסרט הזה
(ציינתי שישראלים זונות? )
אני שלחתי כבר 17 ג'יגה בחמור
והורדתי בערך 3
זה לא בסדר |
|
|
|
|