return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
תמונות איכותיות בשחור לבן (pg. 4)
View this Thread in Original format
DjChook
חחח גם אלעד ראה את זה

חחח
KrazyDJs
quote:
Originally posted by luckystrike
בוניטה בוניטה לה מז'ו מז'ה


אחיייי

זה פאסה !

בימינו אומרים
בוניטה בוניטה חומוס וסלט
מריצה הפליצה, ומיה התעלפה


[ רק שתדע להבא :9 ]

בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע

מסקנה:
אל תעשנו נרגילה על הבוקר
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Hell_Copter
תחשוב....:rolleyes:


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ראסמי
Tarantula
quote:
Originally posted by luckystrike
ובנות - כנ"ל לגביכם מי לא נכנסה פה לאיזה אתר כחול פעם ?
מוכן להתערב על שתי המכוניות ששניכן ...


כולן נכנסות.. פשוט לא כולן מודות בזה...:rolleyes: :D
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Tarantula
כולן נכנסות.. פשוט לא כולן מודות בזה...:rolleyes: :D



לא ממש......
יאק!
הכי קרוב שעשיתי לזה היה כשחברה שלי נכנסה כי נתנו לנ לינק והיא לא ידעה של מה זה היה
וזה היה דוחה
luckystrike
quote:
Originally posted by Tarantula
כולן נכנסות.. פשוט לא כולן מודות בזה...:rolleyes: :D


אמת ! ...
Hell_Copter
אני הפכתי בטיול הזה להיות שפוט של מאריצה!!!!!

גיליתי באוטובוס לשם שחברה של חבר שלי דומה למאריצה רק שהיא ספרדיה...
אז היא מאריצה השחורה...

ואז במלון בלילה הראשון התנחלתי באיזה חדר של כמה בנות והבאתי את חברים שלי לשם ואז אחרי שהם הלכו ואני נשארתי בחדר שלהן עוד כמה דקות אני כזה יוצא החוצה מהחדר וקולט את חבר שלי יושב במסדרון עם שתי בנות...
קיצר אני בא אליהן ואז מסתכל על אחת מהן ואומר וואי את ממש דומה ל... מאריצה!!!!!!

והיא הייתה כל כך כוסית1!!!@#%!$#!@#~@$%#$%!~#$%!~~@#$~@#$@#$%~@%#$%Q@~!^$%
לא רואה את מאריצה האמיתית ממטר!!!!!!
קיצר אני שפוט שלה עכשיו :D
Q-PiXeL
quote:
Originally posted by KrazyDJs
אפרופו צייסי ליין
מישהו שמע לע הבלדה לצ'ייסי ליין
חבר שלי אמר לי שאיזה להקה מפגרת כזאתי, הפיקה שיר בשם
The Ballad Of Chasey Lain

אמרו לי זה קורע מצחוק

מישהו יודע מאיפה להשיג ? או מה השם ?


Bloodhound Gang - The Ballad Of Chasey Lain

חיפוש קצת הביא תתוצאה
אבל בכל מקרה אני זוכר תשיר הזה ואין לי מושג מאיפה
וזה להקה מפורסמת
היה להם איזה קליפ כזה שהם שרים בבית אבות
משהו ישן...

והכחול לבן כחול עכשיו שמתי להורדה באימול
:D
מעניין לראות...:p
רק חבל שיש מלא אנשים שמנסים להוריד את זה באימול אבל אף אחד לא משתף תקובץ המלא....
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
Bloodhound Gang - The Ballad Of Chasey Lain

חיפוש קצת הביא תתוצאה
אבל בכל מקרה אני זוכר תשיר הזה ואין לי מושג מאיפה
וזה להקה מפורסמת
היה להם איזה קליפ כזה שהם שרים בבית אבות
משהו ישן...


הם שרו את
the roof is on fire

וגם את השיר הזה שהמילים שלו הם
you and me baby ain't nothing but mammals,
so let's do it like they do on the discovery channel
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
Bloodhound Gang - The Ballad Of Chasey Lain

חיפוש קצת הביא תתוצאה
אבל בכל מקרה אני זוכר תשיר הזה ואין לי מושג מאיפה
וזה להקה מפורסמת
היה להם איזה קליפ כזה שהם שרים בבית אבות
משהו ישן...

והכחול לבן כחול עכשיו שמתי להורדה באימול
:D
מעניין לראות...:p
רק חבל שיש מלא אנשים שמנסים להוריד את זה באימול אבל אף אחד לא משתף תקובץ המלא....




וואלה תודה אח שלי...
אני יוריד יותר מאוחר...

סתם משעמם לי...אז למה לא ?

Rising
וואלה איזה דפוק אני פעם ראשוהנ אני רואה את הטרייד..
מעניין לראות את הכחול לבן... פיי :eyespop:

Israeli.Porn-Kahol.Lavan.Kahol.Divx

היה באיזה פאב ..

למה היה לי 500 מגה פנוי :\ למהההההההה :nervous:
DjChook
תמצא תמצא לי אותו
החמור הפסיק לתפקד עם הסרט הזה
(ציינתי שישראלים זונות? )

אני שלחתי כבר 17 ג'יגה בחמור
והורדתי בערך 3


זה לא בסדר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement