| SteveTranz4ever |
Ja äntligen då har man fått händerna på den ganska hett eftertraktade DVD rippen av Trance Energy 10th Edition
:gsmile:
DU kan ta hem den via mitt vanliga SWETA konto... har du inte koll på den så PMa mig... bara SWETAs får tillgång till den :gsmile:
Se till att även tanka hem "XviD" Codec som finns under programs... skulle inte ljudet fungera så kanske du måste göra som jag var tvungen att göra och även installera "DivX AC3" codec... eftersom jag har Win2000 så klickade jag på den fil som heter registerfilters-2k.cmd
Den som har Win98 klickar på registerfilters-98.bat
Ha dä bra / Steve :toocool:
[edit] Gaby... jag sa ju att jag skulle va med på DVDn istället för dig i år ;) ha ha... dock bara nån sekund :p
 |
|
|