return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
[FTP] TE2003 DVD Rip
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Ja äntligen då har man fått händerna på den ganska hett eftertraktade DVD rippen av Trance Energy 10th Edition

:gsmile:

DU kan ta hem den via mitt vanliga SWETA konto... har du inte koll på den så PMa mig... bara SWETAs får tillgång till den :gsmile:


Se till att även tanka hem "XviD" Codec som finns under programs... skulle inte ljudet fungera så kanske du måste göra som jag var tvungen att göra och även installera "DivX AC3" codec... eftersom jag har Win2000 så klickade jag på den fil som heter registerfilters-2k.cmd
Den som har Win98 klickar på registerfilters-98.bat

Ha dä bra /
Steve :toocool:


[edit] Gaby... jag sa ju att jag skulle va med på DVDn istället för dig i år ;) ha ha... dock bara nån sekund :p
zamson
thanks steve your the man :)
dj_hysterix
THANX STEVE....:D

laddar ner den nu...:)
AnD
tack som fan mannen :):):)
Vizay
tankar för fullt i detta nu :D

men ere så som jag hörde nånstans att det bara är gielen på DVD'n eller e jag helt ute å cyklar?
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Vizay
tankar för fullt i detta nu :D

men ere så som jag hörde nånstans att det bara är gielen på DVD'n eller e jag helt ute å cyklar?
Yes det stämmer.... personligen uppskattar jag videos med längre sets än som tidigare men en låt per DJ.... man får ingen inlevelse riktigt då hur det var... men det bästa hade vart om det var både och... TE 2002 va ju bra den me...
Connector
tack så mycket steve! Tankar för fullt. bara 3.5 timmar kvar nu :p
Mirv0
MYS! :D :cool:
SWE_TRANCE
Tack som fan steve! Bra partyvideo :)
P4z!
tackar :D laddar ner nu!

zamson
steve --> är det dina polare som står där bredvid??
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by zamson
steve --> är det dina polare som står där bredvid??
Kan man säga... lite folk från TC som jag känner... fast dom var med lite mer :)




Hittade ju min flickvän där också.... eller nåt... typ.. hrmmff

Sen vaknade jag med en paddel i örat... IGEN !
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement