|
MP3 geluid is f*cked up...
|
View this Thread in Original format
| JunKX |
Heyjo,
Ik heb sinds een paar dagen geleden problemen met het afspelen van MP3's. Het geluid klinkt schokkering en zit vol "pops & clicks". Ik heb al een oude- en nieuwe versie van winamp geinstalleerd, maar dat helpt niets.
Heeft iemand dit probleem wel eens gehad en zo ja, wat kan je eraan doen?
Groeten,
JunKX. |
|
|
| Jourdain |
Ligt het niet aan je luidsprekers/geluidskaart ?
Heb je dit alleen met mp3's of met elk ander geluid, dan weet je namelijk wat het is. |
|
|
| JunKX |
| Yep, is alleen met MP3 files. Audio CD's en films werken prima :) |
|
|
| DJ_Siesta |
| dat heb ik ook met een oude soundcard, allemaal tikjes derin, net alsof ie ff 1 milliseconde ineensheel snel gaat, maar das met alle extensies |
|
|
| Chicane |
| Kan wel eens als je harde schijf erg actief bezig is, ik heb dat heel vaak als ik bestanden aan het kopiëren ben dat dan de muziek helemaal fefuxx0rd wordt, maar ook bijvoorbeeld als me monitor in sleep-mode valt (en me computer gewoon in real-time status zit) |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Chicane
Kan wel eens als je harde schijf erg actief bezig is, ik heb dat heel vaak als ik bestanden aan het kopiëren ben dat dan de muziek helemaal fefuxx0rd wordt, maar ook bijvoorbeeld als me monitor in sleep-mode valt (en me computer gewoon in real-time status zit) |
hey mp3 banner jatter :D |
|
|
| JunKX |
Nah, het ligt niet aan me geluidskaart. Heb een audigy-platinum en die loopt "like clock-work".
Zou het een codec probleem kunnen zijn? |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
hey mp3 banner jatter :D |
BOEHOE
Ja ghehe, die AudioTracker werkte niet meer en zag dat bij jou ook in je siggie staan, dus eem jattert doen en hoppa.. was zelfs te lui om een sig te designen dus ook maar 1 gejattert van zo'n nerd op die site :D |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Chicane
BOEHOE
Ja ghehe, die AudioTracker werkte niet meer en zag dat bij jou ook in je siggie staan, dus eem jattert doen en hoppa.. was zelfs te lui om een sig te designen dus ook maar 1 gejattert van zo'n nerd op die site :D |
OEHOE:D
hehehe, na-aaperrrrrt :), ik ben zoals gewoonlijk weer eens de trendsetter huh:) |
|
|
| JunKX |
| Focus bitte :) Offtopic maar op IRC of in PM ;) |
|
|
| SnuggLe |
Rechtermuisklik
Options
Options
Process Priority Class op HIGH of REALTIME zetten. |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
OEHOE:D
hehehe, na-aaperrrrrt :), ik ben zoals gewoonlijk weer eens de trendsetter huh:) |
!eens
:D |
|
|
|
|