return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
MP3 geluid is f*cked up...
View this Thread in Original format
JunKX
Heyjo,

Ik heb sinds een paar dagen geleden problemen met het afspelen van MP3's. Het geluid klinkt schokkering en zit vol "pops & clicks". Ik heb al een oude- en nieuwe versie van winamp geinstalleerd, maar dat helpt niets.


Heeft iemand dit probleem wel eens gehad en zo ja, wat kan je eraan doen?

Groeten,

JunKX.
Jourdain
Ligt het niet aan je luidsprekers/geluidskaart ?

Heb je dit alleen met mp3's of met elk ander geluid, dan weet je namelijk wat het is.
JunKX
Yep, is alleen met MP3 files. Audio CD's en films werken prima :)
DJ_Siesta
dat heb ik ook met een oude soundcard, allemaal tikjes derin, net alsof ie ff 1 milliseconde ineensheel snel gaat, maar das met alle extensies
Chicane
Kan wel eens als je harde schijf erg actief bezig is, ik heb dat heel vaak als ik bestanden aan het kopiëren ben dat dan de muziek helemaal fefuxx0rd wordt, maar ook bijvoorbeeld als me monitor in sleep-mode valt (en me computer gewoon in real-time status zit)
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Chicane
Kan wel eens als je harde schijf erg actief bezig is, ik heb dat heel vaak als ik bestanden aan het kopiëren ben dat dan de muziek helemaal fefuxx0rd wordt, maar ook bijvoorbeeld als me monitor in sleep-mode valt (en me computer gewoon in real-time status zit)


hey mp3 banner jatter :D
JunKX
Nah, het ligt niet aan me geluidskaart. Heb een audigy-platinum en die loopt "like clock-work".

Zou het een codec probleem kunnen zijn?
Chicane
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
hey mp3 banner jatter :D


BOEHOE

Ja ghehe, die AudioTracker werkte niet meer en zag dat bij jou ook in je siggie staan, dus eem jattert doen en hoppa.. was zelfs te lui om een sig te designen dus ook maar 1 gejattert van zo'n nerd op die site :D
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Chicane
BOEHOE

Ja ghehe, die AudioTracker werkte niet meer en zag dat bij jou ook in je siggie staan, dus eem jattert doen en hoppa.. was zelfs te lui om een sig te designen dus ook maar 1 gejattert van zo'n nerd op die site :D


OEHOE:D

hehehe, na-aaperrrrrt :), ik ben zoals gewoonlijk weer eens de trendsetter huh:)
JunKX
Focus bitte :) Offtopic maar op IRC of in PM ;)

SnuggLe
Rechtermuisklik
Options
Options
Process Priority Class op HIGH of REALTIME zetten.
Chicane
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
OEHOE:D

hehehe, na-aaperrrrrt :), ik ben zoals gewoonlijk weer eens de trendsetter huh:)


!eens


:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement