| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני יודע שלי יש חופש מחר...
אבל למה לך יש?
והשבירת שרב היא פלוס מינוס עכשיו...
אז לא ידוע מה יהיה מחר |
אין לי!
אבל אחרי בית ספר ללכת ישר לים לחגוג את זה שסוף סוף יש חופש (עזוב את כל התגבורים שהופכים את החופש ליותר סיוט מבית ספר)
זה רעיון נחמד.... |
|
|