return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
U96 - Das Boot (Gil Schwartz 2003 Mix)
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
סוף סוף סיימתי את הרמיקס הזה אחרי המון זמן שישבתי עליו.
הגרוב נוטה יותר לכיוון ההאוס אבל ישנם אלמנטים של טראנס...

ייתכנו עוד שינויים בקטע.. הכל תלוי בכם ובי :)

U96 - Das Boot (Gil Schwartz 2003 Mix)
Hell_Copter
מוריד עכשיו
נגיב שאני יוכל
DJ-Kreing^^
ממש נחמד... אהבתי מאוד
זה באמת ממש האוסי, הפרקשן מצויין...

וממש אהבתי את הסינט שהשתמשת בו למלודיה, מן חליל נחמד כזה
משתלב מצויין בכל הקטע...
קיצר יש פוטנציאל, נראה לי זה הקטע הכי טוב ששמעתי ממך עד כה
ממש התרשמתי


:rolleyes:
ADiSH
נשמע מקצועי מאוד

:tongue2
Vortex_SA
תשמע יש פה קצב... יש התפתחות, יש סאונד אפילו, למרות שהוא קצת טרבלי מדיי, אבל לא נורא... אבל ההתפתחות של המלודיה ממש לא מתאימה ברמה לשאר הטראק, דיי לא מושקעת, כאילו עבדת שעות על הקצב ואז אמרת, טוב בוא נדחוף איזה מלודיה של טראק ישן.. תן במלודיה השקעה, עומק, הצליל שפותח אותה, החליל הזה מאוד עלוב לפתיחת מלודיה, אחרי כן בא מעין פיזיקטו יותר טוב... תשקיע טיפה יותר ויש לך פה פרפקט...
Rising
אני לא מכיר את האורגינל...אבל הרמיקס ממש טוב!!!

שיט..המלודיה נכנסה לי עכשיו לאוזן... מאנדרגראונד פצצה זה הפך למסחרי ..
אחי תנסה להכין איזה קטע באותו סגנון ובמקום מלודיה שעשוה מגבינה דחוף איזה ווקאל של חברה שלך יכול לצאת תותח!

:)
זאת רק מחמאה למה עשית את הכל חוץ מהמלודיה בטראק הזה
Gil Shwarts
אוקיי תודה חברים על התגובות
עדכנתי את הקטע לפי העצות שלכם, הוא אמנם טיפה יותר קצר עכשיו
אבל אכן
יותר יפה :)

אני יעלה גירסא שלו בעתיד הקרוב.


שוב תודה!
MoSH_MaN
יפה הקצב הפעם טוב!!

אבל מה זה הריף חליל המכוער הזה!?
בעע
/:
Gil Shwarts
חחח כן שמתי לב...
העפתי אותו...
ADiSH
אני דווקא אהבתי את החליל
רק תנסה לשפר אותו

Flotser
אופסה לא הספקתי להגיב,
אז אני אגיב כשתעלה את הגרסה המתוקנת
:wtf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement