|
U96 - Das Boot (Gil Schwartz 2003 Mix)
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
סוף סוף סיימתי את הרמיקס הזה אחרי המון זמן שישבתי עליו.
הגרוב נוטה יותר לכיוון ההאוס אבל ישנם אלמנטים של טראנס...
ייתכנו עוד שינויים בקטע.. הכל תלוי בכם ובי :)
U96 - Das Boot (Gil Schwartz 2003 Mix) |
|
|
| Hell_Copter |
מוריד עכשיו
נגיב שאני יוכל |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
ממש נחמד... אהבתי מאוד
זה באמת ממש האוסי, הפרקשן מצויין...
וממש אהבתי את הסינט שהשתמשת בו למלודיה, מן חליל נחמד כזה
משתלב מצויין בכל הקטע...
קיצר יש פוטנציאל, נראה לי זה הקטע הכי טוב ששמעתי ממך עד כה
ממש התרשמתי
:rolleyes: |
|
|
| ADiSH |
נשמע מקצועי מאוד
:tongue2 |
|
|
| Vortex_SA |
| תשמע יש פה קצב... יש התפתחות, יש סאונד אפילו, למרות שהוא קצת טרבלי מדיי, אבל לא נורא... אבל ההתפתחות של המלודיה ממש לא מתאימה ברמה לשאר הטראק, דיי לא מושקעת, כאילו עבדת שעות על הקצב ואז אמרת, טוב בוא נדחוף איזה מלודיה של טראק ישן.. תן במלודיה השקעה, עומק, הצליל שפותח אותה, החליל הזה מאוד עלוב לפתיחת מלודיה, אחרי כן בא מעין פיזיקטו יותר טוב... תשקיע טיפה יותר ויש לך פה פרפקט... |
|
|
| Rising |
אני לא מכיר את האורגינל...אבל הרמיקס ממש טוב!!!
שיט..המלודיה נכנסה לי עכשיו לאוזן... מאנדרגראונד פצצה זה הפך למסחרי ..
אחי תנסה להכין איזה קטע באותו סגנון ובמקום מלודיה שעשוה מגבינה דחוף איזה ווקאל של חברה שלך יכול לצאת תותח!
:)
זאת רק מחמאה למה עשית את הכל חוץ מהמלודיה בטראק הזה |
|
|
| Gil Shwarts |
אוקיי תודה חברים על התגובות
עדכנתי את הקטע לפי העצות שלכם, הוא אמנם טיפה יותר קצר עכשיו
אבל אכן
יותר יפה :)
אני יעלה גירסא שלו בעתיד הקרוב.
שוב תודה! |
|
|
| MoSH_MaN |
יפה הקצב הפעם טוב!!
אבל מה זה הריף חליל המכוער הזה!?
בעע
/: |
|
|
| Gil Shwarts |
חחח כן שמתי לב...
העפתי אותו... |
|
|
| ADiSH |
אני דווקא אהבתי את החליל
רק תנסה לשפר אותו |
|
|
| Flotser |
אופסה לא הספקתי להגיב,
אז אני אגיב כשתעלה את הגרסה המתוקנת
:wtf: |
|
|
|
|