return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
טיול לאילתתת (pg. 2)
View this Thread in Original format
Tarantula
ייוווווווווו, בבביייבביי!@#$!$!
חזרת עלינו!@##:D :D :D :D

שמחה שנהנת....
מעניין איזה קטעים אתה מצנזר:rolleyes:
....ממממממממ

גם אני רוצה טיול!@#$!@$#:toothless :wtf:
DjChook
חחחחחחחחח אלעד אחי

באמת.. ספר מה היה עם המישהי

זה מה שמעניין את אלונה

בכל מקרה שמח שנהנת אחי

בונא חתיכת שכונה עשיתם שם
Tarantula
quote:
Originally posted by DjChook
חחחחחחחחח אלעד אחי

באמת.. ספר מה היה עם המישהי

זה מה שמעניין את אלונה



תפסיק לחשוב שזה הדבר היחיד שיש לי בראש!@#$!#$

דדדדיייייייי
Sniper
חחחחח סורי אני לא מספר על דברים עם בנות..:]
אני שומר על הכבוד שלהן

בכל אופן יש גם דברים שלא עם בנות שאני מצטנזר ולא קשור לסקס..

וללא ספק היה כיףף ואני מיתגעגעעעעע אני מת לחזור לטיולללל
היה ככ כיףףף
DjChook
quote:
Originally posted by Tarantula
מעניין איזה קטעים אתה מצנזר:rolleyes:
....ממממממממ



את דפוקה לגמרי נשבע לך
Flotser
ואלה אחי באמת שמח שנהינת כל אחד שמדבר על אילת מעלה לי זכרונות
:wtf:

ואלה אבל באמת נשמע היה לכם טיול קצר, כל מקרה כמו שצריך

ו......

בילבולים שיגועים!!!!!!
Tarantula
quote:
Originally posted by DjChook
את דפוקה לגמרי נשבע לך


אממ.... לא נכון!#!#$


וששששקט אתה בכלל!!!

ביי!@$# :rolleyes: :p
Sniper
ואללה אתם לא יודעים כמה בא לי לחזור לאילת עכשיו:\\

היה ככ כיףףף
luckystrike
quote:
Originally posted by Sniper
אז ככה חזרתי אתמול
ללא ספק היה טיולל הכייי כיףף בארץ!!!
היה מלאאא צחוקיםםם ללא הפסקה

אז ככה ביום הראשון היה דיינחמד
אני לא הלכתי למסלול הליכה כי לא היה לי כח
בעיקרון עוד הרבה לא הלכו כי פשוט לא היה כח אז נישארנו באוטובוס איזה 3 שעות ככה בינתיים הלכנו לאיזה תחנת דלק שוממת באמצע הדרך לאילת שאני לא זוכר איפה זה בדיוק וסתם ישבנו שם מלא ח'ברה והעברנו צחוקים אחרי זה הלכנו לאכסניה וישררר התחיל השכונה כבר למורים לא היה איכפת אם נעשן\נשתה\לעשות מה שבראש שלנו
ב8 ככה לקחו אותנו לאיזה מסיבה בחוף מאליבו
והיה ממש ממש כיף יש לי כמה תמונות משם בהיזדמנות אני יעלה
מוזיקה פנאנית ביותר וכמובן צחוקים חופשי חזרנו ב 12 ככה ואז התחילה החגיגה באכסניה כולם שתו\עישנו לא רק סיגריות וישבו בחוץ והמורים פשוט לא אמרו כלום לא התייחסו אז ראינו שזה ככה הוצאנו כולם את הנרגילות וכולם ישבו בפנאנייות כמעט כל השיכבה על נרגילות עם טקילות ושתיה בחוץ בכיף המוזר פה היה שכל השיכבה התגבשה פיתאום כולם חברים של כולם וזהה והיה ממש כיף אחרי זה ככה ב2 אני הלכתי עם המישי שלי והיינו ביחד עד 4 ככה חברות שלה היו הכי שיכורות בארץ והרגו אותי לא הפסקתי ליצחוק

ביום השני קמנו ב7 ככה למרות שהרבה החליטו שהם לא קמים ביכלל וזה ואז המורים התחילו להיתעצבן והעיקרו את כולם הלכנו לארוחת בוקר ואז יצאנו למסלול הליכה ואז כבר התחילה ממש ממש שכונה שתי אוטובוסים שלמים לא רצו לצאת ואז ביכלל המורים חטפו קריז ואמרו שכל מי שלא יצא חוזר הביתה בערב אז משתי אוטובסים נישארו 30 ילדים שלחלק היה אישור ולחלק לא חפיף ב4 אז אני יצאתי להליכה כל הדרך יבשתי תמדריך וזה לא היה לו מה להגיד בקטנה
חזרנו ב 4 וחצי ככה חזרה לאכסניה ושוב התחיל הבלאגן צחוקים חופשי שתייה ב 8 לקחו אותנו לויליג' והיה מסיבה בת בת בת בת בת בת בת זונהה היה כ"כ כיףף שתייה חופשית (אלכוהול) כאילו קנינו שם אבל למורים לא היה איכפת ורק צחוקים התחילו עם מוזיקה שחורה אחרי זה קצת אלטרנטיב ואז פיתאום ניכנס

Solarcoaster
אני אישית היתחרפנתייייי כמו לא יודע מההה ואז התחילו קצת קטעים איכותיים שאני לא ככ זוכר
ואחרי חצי שעה התחיל פסיכודאלי מטורףףףףףףףףף עד שמישו מהמסיבה השפריץ מיים על כולם וזה אז התקליטן היתעצבן וסיימנו תמסיבה ב 1 ככה חזרנו לאכסנייה ואז ב 2 ככה הלכנו לפפיה ביצ' פשוט יצאנו לא היה כלום מה לעשות אז חזרנו לאכסניה ואז ישבנו והתחלנו לישתות שוב
אני שתתי ככה בלילה השני

חצי בקבוק וודקה מלון נקי
2 טקילה
2 וודקה תפוזים
2 סמירונף אייס
1 בריזר
קורונה אחת וזהו אם אני לא טועה
מרוב שהייתי שיכור אני לא זוכר מי הכניס אותי לחדר ואז קמתי בבוקר

ביום השני בספורט ימי בננות סירות מנוע וכו' היה ממש כיף וכרגיל צחוקים וזהוו חזרנו אתמול ב 8 הביתה

קיצר טיול שאני לא ישכח כמובן שאני מצנזר הרבה פרטים שאני מעדיף לא לספר וגם יש קטעים שצריך להיות שם בשביל להבין על מה צחקנו

חפףיףףף טוב לחזור
רק חבל שהטיול היה קצר



פשששששששששש אחי נשמע בן זונה ...
איזה זיכרונות אתה מעלה לי יא אללה !
ברוך שובך ! שמח שנהנית ... והויליג' באמת מקום
מטורף ! איזה צחוקים שם ...
אם אני יישמע את
SOLARCOASTER
במסיבה אני יתעלף ...
Sniper
quote:
Originally posted by luckystrike
פשששששששששש אחי נשמע בן זונה ...
איזה זיכרונות אתה מעלה לי יא אללה !
ברוך שובך ! שמח שנהנית ... והויליג' באמת מקום
מטורף ! איזה צחוקים שם ...
אם אני יישמע את
SOLARCOASTER
במסיבה אני יתעלף ...


תודה אחי כמה שזה נשמע זה עדיין לא מספיק זה חוויה לכל החים אחי
אין טיול יותר סופני מזה.. גם במיוחד כי כל השיכבה שלנו מה זה היתגבשה כזה כולם היו ביחד ורק צחוקים הרגשתי כאילו אני עם חברים בלי אף השגחה ושום בן אדם שיגיד לך "לא לעשות את זה" "לכו לישון מייד" אין אין

ותאמין לי שרק שמעתי תהתחלה של
solarcoaster
ישרררררררררררררררררררררררררררר
הדלקתי סיגריה, שתתי כוס קורונה והתחלתי להישתגע!!!

Tarantula
quote:
Originally posted by Sniper

הדלקתי סיגריה


למה להרוס?:rolleyes: :eyespop:
Sniper
quote:
Originally posted by Tarantula
למה להרוס?:rolleyes: :eyespop:


מה להרוס????
אני מעשן פה ושם לא הרבה..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement