איזה פנאן, גם השתחררתי מוקדם היום וגם סוף סוף קיץ!! איזה כיף, חופש בלאגן!!!
אני פה גם אחרי חצי שעה עבודה על טראק, כשבלי כל התראה מוקדמת המחשב כיבה לי את הפרוטי!!!! אררררר שונא מחשבים עלובים....
Hell_Copter
למה לא פתחת ט'רד שנקרא אביב?!?!
כי ת'כלס עכשיו זה אביב
בנזונה חם ואז יש גשם כמו שיהיה ביום רביעי...
חפיףץ אחי
itamarsan
לא נורא אחייי העיקר הכוונננההה
באממת פעם חם ופעם קרר אבל מה שאני הכי שונא זה האבק המגעיל הזה שאתה לא רואה מטר קדימממההה