return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
livevideo från airbase@AmnesiA Sweden
View this Thread in Original format
eXton
för alla er stackare som inte är studenter eller helt enkelt inte bor tillräckligt nära Lund för att ha tagit sig hit i lördagskväll så kan jag informera att hela den underbara kvällen spelades in med webcam och att strömmen sparades och fixades till och numera ligger på hemsidan: http://www.ssk.lu.se/amnesia

Det var alltså airbase som lirade (börjar 1:02 in i part 1) mesta delen av kvällen. Och va bra han var, fy fan asså! Sen var det ju inte sämre av att man fick äran att ha honom på sin förfest/efterfest dessutom! Känns lite coolt faktiskt!
Förresten vi letar fortfarande efter nån som sparade mp3-stream'en, så den kommer nog snart...

Jeje, nu får man gå och sukta efter valborgskryssningen i dryga 3 veckor till!
Endre

hur länge spelades det in?
länken fungerar inte för tillfället.
eXton
det spelades in nästan 4 timmar, första delen är på 1:29 och den andra på 2:26

länken fungerar här iallafall - någon mer som har problem?
SWE_TRANCE
funkar kanon här!
reveal
quote:
Originally posted by eXton
Jeje, nu får man gå och sukta efter valborgskryssningen i dryga 3 veckor till!


jasså, du ska också till kryssningen, där ser man ;)


najs lina exton, 4 minuters total nedladdningstid :p inte så konstigt kanske, men ändå :tongue2
eXton
ja, vi är 8 från Lund och 8 från Karlshamn/Kalmar som ska dit och dominera!!!

kommer bli asfett, hoppas verkligen det blir regn i Lund bara, för annars siste april en riktig höjdare här med - utan trance!

lite surt att jag missar Cosmic Gate nästa vecka på Gorgeous, för jag ska på tjänstemannaresa med nationen just den dan :-P
reveal
quote:
Originally posted by eXton
ja, vi är 8 från Lund och 8 från Karlshamn/Kalmar som ska dit och dominera!!!


jag hjälper gärna till att dominera :)

vilken codec behövs för att se filmerna? jag får ingen bild nämligen
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by reveal
jag hjälper gärna till att dominera :)

vilken codec behövs för att se filmerna? jag får ingen bild nämligen


hrm, du ska inte behöva nåt speciellt codec till .asf filer vad jag vet!

Funkar dom inte i nya WMP?
Glorie
Playlist: :p
1. Midway - Monkey Forest
2. Plummet - Damaged (Antillas Remix)
3. Solid Sessions - Janerio (AvB Remix)
4. Jacob & Mendez - Deception (Benicio Remix)
5. Green Martian - Wizardry
6. Armin Van Buuren - Sunburn
7. Igor S - Boomerang
8. Marco V - C:\del *.mp3
9. Romantonys Night Vision - Never **** (Ambassador Remix)
10. Marc Et Claude - Loving You (Marco V Remix)
11. Rank 1 - Airwave 2003 (Breathing)
12. Rah - Monday P.M.
13. Darren Tate & Jono Grant - Let the light shine in
14. Inzite - Hallucination
15. Jacob & Mendez - Moondust (Airbase Remake)
16. Gouryella - Walhalla
17. Gouryella - Ligaya
18. Airbase - Genie
19. Joop - Act of god
20. Marco V - Milla
21. Don Diablo - Acceleration (Original)
22. Marco V - Recovered
23. Cor Fijneman - Venus (DJ Tiesto Remix)
24. Energy 52 - Café Del Mar (Three`n`One Remix)

jäklar om han hade spelat d där när ja hörde honom... ! :eek: men neee då :) haha Let the light e väl typ en låt ja lyssnar på varje dag :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement