|
Met de draaitafels aan de gang!!!
|
View this Thread in Original format
| -TAIS- |
| Wow, da's wel heel vet gemaakt! Ziet er leuk uit! |
|
|
| Ding Chavez |
Je kan niet eens cue-en of snelheid aanpassen! :D
Maar toch aardig gemaakt ;)
GreetZ, DC |
|
|
| raoel |
Das echt wel mooi gemaakt.
Nu moeten de mannen van macromedia nog ff ervoor zorgen dat je een pitch functie in flash kunt maken en dan kan iedereen online DJ-en :D |
|
|
|
|