|
Guy Ornadel 10 maj (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
| Eros ramasotti är en rätt fet Trance DJ har jag hört... |
|
|
| XLA |
| quote: | Originally posted by mindshooter
ja jävlar va sega dom måste vart...du missar juh sveriges klubb-scens-explosion hära :) |
:( *fixar fejkleg.* ;) |
|
|
| Sand Leaper |
Nei men faen...
*går på veggene igjen*
:(
Dere får kose dere,Guy kommer til å rocke hardt,spesielt hvis han drar ut de harde platene han har i baggen.Er ikke sikkert han kommer til å gjøre det med tanke på hvordan Parham spiller, men man kan aldri vite... |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Sand Leaper
Nei men faen...
*går på veggene igjen*
:(
|
Lika bra att flytta till Stockholm, eller?? |
|
|
| Sand Leaper |
| quote: | Originally posted by Gaby
Lika bra att flytta till Stockholm, eller?? |
Ja jøss.:clown: |
|
|
| zamson |
| mindshooter mfl som är under 20...har ni köpt biljett? jag vill så gärna gå men vågar man köpa förköp?? |
|
|
| mindshooter |
| varför skulle jag köpa biljett till en fest som jag inte kan gå på :p |
|
|
| zamson |
| oki heh nämen tyckte jag läste nånstans att ni hade köpt tickets thats why :P men d e cäl många från TA som skulle gå? |
|
|
| mindshooter |
| jag vet inte vilka som ska gå faktiskt...jag vill verkligen...fan... |
|
|
| NordLight |
| quote: | Originally posted by mindshooter
jag vet inte vilka som ska gå faktiskt...jag vill verkligen...fan... |
Du har väl ganska bra kontakt med Jake & Parham. Det löser sig nog om du snackar med dem...
Good Luck
NL |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by NordLight
Du har väl ganska bra kontakt med Jake & Parham. Det löser sig nog om du snackar med dem...
Good Luck
NL |
jake är min bundie ;) men det gick inte...eftersom jag är under 18 finns risken för att dom sumpar tillståndet vid koll :\ efter att jag är 18 kommer jag in på alla deras fester... men detta suger |
|
|
| NordLight |
| quote: | Originally posted by mindshooter
jake är min bundie ;) men det gick inte...eftersom jag är under 18 finns risken för att dom sumpar tillståndet vid koll :\ efter att jag är 18 kommer jag in på alla deras fester... men detta suger |
Fan va seeeeeeeegt!
NL |
|
|
|
|