return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Guy Ornadel 10 maj (pg. 2)
View this Thread in Original format
mindshooter
Eros ramasotti är en rätt fet Trance DJ har jag hört...
XLA
quote:
Originally posted by mindshooter
ja jävlar va sega dom måste vart...du missar juh sveriges klubb-scens-explosion hära :)

:( *fixar fejkleg.* ;)
Sand Leaper
Nei men faen...

*går på veggene igjen*

:(

Dere får kose dere,Guy kommer til å rocke hardt,spesielt hvis han drar ut de harde platene han har i baggen.Er ikke sikkert han kommer til å gjøre det med tanke på hvordan Parham spiller, men man kan aldri vite...
Gaby
quote:
Originally posted by Sand Leaper
Nei men faen...

*går på veggene igjen*

:(

Lika bra att flytta till Stockholm, eller??
Sand Leaper
quote:
Originally posted by Gaby
Lika bra att flytta till Stockholm, eller??

Ja jøss.:clown:
zamson
mindshooter mfl som är under 20...har ni köpt biljett? jag vill så gärna gå men vågar man köpa förköp??
mindshooter
varför skulle jag köpa biljett till en fest som jag inte kan gå på :p
zamson
oki heh nämen tyckte jag läste nånstans att ni hade köpt tickets thats why :P men d e cäl många från TA som skulle gå?
mindshooter
jag vet inte vilka som ska gå faktiskt...jag vill verkligen...fan...
NordLight
quote:
jag vet inte vilka som ska gå faktiskt...jag vill verkligen...fan...

Du har väl ganska bra kontakt med Jake & Parham. Det löser sig nog om du snackar med dem...

Good Luck
NL

mindshooter
quote:
Originally posted by NordLight
Du har väl ganska bra kontakt med Jake & Parham. Det löser sig nog om du snackar med dem...

Good Luck
NL

jake är min bundie ;) men det gick inte...eftersom jag är under 18 finns risken för att dom sumpar tillståndet vid koll :\ efter att jag är 18 kommer jag in på alla deras fester... men detta suger
NordLight
quote:
jake är min bundie ;) men det gick inte...eftersom jag är under 18 finns risken för att dom sumpar tillståndet vid koll :\ efter att jag är 18 kommer jag in på alla deras fester... men detta suger

Fan va seeeeeeeegt!
NL
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement