return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Kolkie´s partyreports uit Spanje (pg. 2)
View this Thread in Original format
SnuggLe
(Y) Cool report Gerdinand!
Enneh..hoe zit het met de chickie's daar?
En de slechte foto's?

:p
eieregooie
quote:
Originally posted by SnuggLe
En de slechte foto's?

:p

Hahaha! Ja, die mis ik ook wel een beetje :D
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by kolkiewolkie

oja, de partyguide is ook om ziek van te worden de komende weekjes :)

vrijdag 11 april: john digweed of green velvet
zaterdag 12 april: johannes heil live!
zondag 13 april: guano apes :wtf: :D :p
zaterdag 19 april: tiesto in salou (is wel 110 km dus even kijken of ik dat wel ga doen)

=========================================

p.s. ik heb nog redelijk op zitten letten wat FC draaide, dus kzal vanavond of morgenavond even kijken oftie nou die 2 tracks ook draaide of niet (ik moet ze nog luisteren).

allereerst draaide ferry (volgens mij) die tracks destijds niet.

dan weer reports... en dan blijkt dat je leventje er altijd weer heel anders uit kan gaan zien hier dan je vooraf planned... dat kán leuk zijn, dat kan ook niet leuk zijn..

Vrijdag 11 april

Ik had me tot aan dinsdag stellig voorgenomen om naar John Digweed te gaan. Green velvet zei me nl. niet zoveel en John Digweed is niet wat je zegt vaak in Nederland. Echter, in Bar amsterdam kwam ik zo´n figuur tegen die echt he-le-maal gek was van green velvet en zei van joh daar MOET je naartoe, vet bijzonder. was btw cool figuur, zat achter die testsetjes voor je illies :p en zat zelf echt al jaaaaaaaaaaaren in de house, duizend platen, feesten door heel europa enz. enz. :wtf: . Kortom, ook gezien het prijsverschil (JD: 15 euro zonder drankje, GV: 12 euro met drankje) maar naar Green Velvet gegaan.
Bij the Loft (desbetreffende toko) aangekomen was het echt :wtf: :wtf: :crazy: wooooooooooot wat een VETTE entree zeg! Tis namelijk een omgebouwd fabriekspand en die entree.. echt je ziet de leidingen nog lopen, je gaat de fabriekspoort binnen enz. enz. ik zweer je in Nederland zouden ze een MOORD doen voor zo´n toko. van binnen ook errug vet.
Tot zover het positieve, want de muziek was allesbehalve mijn ding. The green velvet kan echt goed mixen en af en toe is het wel grappig, maar zó techno, dat trek ik dus écht niet. Sfeer was overigens wel TOP (iedereen LOS) maar toch voortijdig weggegaan. had beter naar JD kunnen gaan. (zoals ik zei, soms gaat het ook mis hier).

zaterdag: naar de kloten, niet weggeweest.

The guano apes!

ander gedeelte van hetzelfde fabriekscomplex van vrijdag.

ik zal het kort houden:

2 proxi: twas echt VEEEEEEEEET :wtf:

Afgelopen donderdag
Afgelopen donderdag was het weer eens tijd om GOED uit te gaan, na het debacle van de week ervoor. Daarom naar een voor ons inmiddels bekende toko geweest, die hier echter nog niet de revue is gepasseerd: Danzatoria, maar dan in de haven. (Toelichting: je hebt hier danzatoria in de bergen (das die villa) en danzatoria in de haven (das dus aan de zee). ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW hee wat was dat echt weer VET GRUWELIJK relaxed :eyespop: . Net zoals de vestiging :p in de bergen is ook deze tent een beetje voor de leipere figuren... oftewel: moooooooie vrouwen en relaxte muziek! De reden dat we hier overigens naartoe gingen was dat dit feest aangekondigd was (in de stad) als een dancevalleyfeest (hetzelfde als in amsterdam in ibiza ja) maar daar was op een beetje vj-werk na bar weinig van te merken (vraag me af of ze er bij udc vanaf wisten, ik zal es navragen :D ).

vrijdag thuis, weer naar de kloten.

Zaterdag
Had geen zin om in mn uppie naar salou te gaan, zeker niet omdat ik mn fiets niet kon meenemen omdat die de dag drvoor geklaut (gejat was). stomme homo´s hier als ik iemand hier een bicicleta zie jatten gaat ie met zn kop tegen de grond :whip:

Daarom zaterdag wederom naar een toko geweest waar ik al eerder geweest was: las palomas. Las palomas is een werkelijk SCHITTERENDE tent, SUPERS aangekleed (banken om te chillen rondom, komplete dakbeschildering en groot!). muziek was kut en dus hadden wel mazzel dat we gratis kaarten hadden. een avond verloren dus.

Zondag

Ik hád zondag naar marco carola kunnen gaan maar vrijdag draait die hier ook, dus van ellende maar weer naar de villa gegaan... deze keer wél op tijd... en :eyes: wat is het daar vet zeg! kwam erachter dat er nog een etage meer was :tongue2 en ook de tuin werd deze keer bezocht.... zoooooooooooooooooooooo relaxed. overigens nog de cheerleaders van de amsterdam admirals tegengekomen.. (zoals een figuur die ik ken zei.. dat zijn geen dames maar wijfen :p ). Daarna nog even gekeken in danzatoria haven maar die was weer vol :whip:

kortom, twas weer heeeeeeeeel anders dan gepland maar ik vermaak me desalniettemin PRIMA :tongue3

partyguide:
mwah, valt tegen, alleen maar marco carola vrijdag.. dus zaterdag maar eens kijken of pacha bcn (die hebben zie hier dus ook ja) wat is :)

gr. kolkie
magrec
Hoe is het mogelijk gaat ie niet naar digweed :p :p :p
Wel weer leuk report hoor kolkman.

(hoe is het toch mogelijk :stongue: :stongue: :eyes: )
Flipper01
:D Echt cool om te lezen hoe geweldig je je daar vermaakt!!

Heb je al een weekendretourvlucht geboekt voor 10 mei of blijf je toch daar? :p
Switch
ja zeker, Pacha in Salou is echt vet
ben er een paar jaar geleden geweest toen de Holland Party er was. wa met charly lownoise en mental theo en dj jurgen
jezus wat heb ik een vette avond gehad toen. werd eerst carnavalsmuziek gedraaid, om een beetje din de stemming te komen, daarna weer vette trance, en zo wisselde dat constant af.
ik was compleet doorweekt van het zweet dat van me af droop.
Pacha ziet er echt mooi uit, met zo'n relaxtuin erbuiten. echt heel apart...
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Flipper01
:D Echt cool om te lezen hoe geweldig je je daar vermaakt!!

Heb je al een weekendretourvlucht geboekt voor 10 mei of blijf je toch daar? :p

dat ging om qontact, maar dat redt ik niet omdat de planning wat krapjes is. 10 mei kom ik sowieso ook niet voor terug omdat tiesto in concert me niet aanspreekt (als ik in NL was zou ik hooguit OVERWEGEN om te gaan) (van de stoel vallen van verbazing mag)
Switch
/me slaps kolkie
zelfs al ben je geen fan van tijs, dan zul je nog een leuk feestie hebben
iedereen komt! :)
eieregooie
/me valt van z'n stoel van verbazing... :eek:
Miss Proximus
:whip: Gerdinand Kolkman, jij zult mij niet jaloers maken want anders had ik ze overmorgen gezien :whip: :p

kolkiewolkie
:D :D Eindelijk weer iets om over te lullen :D

Oooomdat ik de laatste weken nogal krap in de tijd zat, teveel met m´n ass in de zon lag en er teveel andere dingen te doen waren was het clubben/feestenidee waarmee ik in het achterhoofd hiernaartoe gekomen ben een beetje ondergesneeuwd... however, ik heb nog weer 2 stories.

een week of wat geleden - Arena Madrid
Madrid :conf: die gek zat toch in Barcelona? Euh.. normaal wel maar een tijdje geleden 2 dagen vrijgenomen en er een weekend Madrid van gemaakt. Mooie stad moet ik zeggen, hoewel ik Barcelona mede dankzij de zee meer waardeer. Anyways op het spaanse TA-gedeelte had ik mij laten informeren dat als ik naar Madrid toe zou gaan en ik trance wilde horen (en hence, dat wilde ik natuurlijk wel :toothless ) ik of naar de Arena zou moeten, of naar Privilege.. Privelege sprak mij wel aan eigenlijk, halen vaak grotere namen (ferry, armin afgelopen weekend nog) naar hun tent maar omdat die wankers nergens op het wereldwijde web hebben staan waar hun tent zit (ergens buiten het centrum) toch naar Arena gegaan.... en OMG wat een HEERLIJKE nacht was dat zeg! Het was een AANEENSCHAKELING van toptrancers van de afgelopen jaren :eyespop: veel nederlandse platen dus ook en dan ben ik toch weer trots op mijn landje :) . Heerlijk lopen springnichten dus, veeeeeeeeeeel mooie dames gezien ook. Club zelf stelt btw niet zo heel veel voor, zwarte bedoening en 3 gigaschermen en dan heb je het interieur wel gehad.. maar de muziek.. maakt gewoon alles goed. Zekers een aanrader voor diegenen die een keer een weekend Madrid gaan doen, ook omdat het in het centrum zit.

Afgelopen weekend - Mega Aplec Dance 2003
Eindelijk was het dan zover, de Mega Aplec Dance 2003 (livesets available, GIVE ME!). Ik keek er al weeeeeeeeeeken naar uit (want, geen club bezocht en geen fatsoenlijke muziek gehoord) en zodra de verkoop van start gegaan was mijn ticket gescoord :) . Eerst tot ing 19.00 aan het werk geweest hier (jaja) terwijl toen al de officiele kickoff van het feest was dus rap naar huis gegaan, gekookt, gevreten afgewerkt en omgekleed om om een uur of 10 aan te komen bij het Palau Sant Jordi stadion... bij aankomst was waarschijnlijk Paul Elstak bezig, te horen aan het ENORME gebeuk buiten :crazy: , helaas niet kunnen controleren of ut um ook was want gewoon een ing half uur in de rij gestaan om gefouilleerd te worden :whip: waarbij er natuurlijk niks gevonden werd omdat er ook niks gevonden kon worden :p . Anyways, bij binnenkomst leek het echt net een 1 of andere promotieparty voor flaix fm (organiserende radiostation) met constant een 1 of ander figuur die tussen de muziek door liep te bleren en ook het lef had om dat ALS die blerde hij gewoon de muziek wegdraaide :whip: . Anyways, toen Kid vicious begon stopte die (leek wel het einde van de tv-show ofzo) en was voor mij dus pas echt het begin van het feest :) . Kid vicious zette een echte lekkere tranceset neer :) lekker spul maar net toen ie een beetje op gang begon te komen was de beurt alweer aan de volgende dj! De volgende dj was paul masterson a.k.a. Yomanda. Ik had eerlijk gezegd nog nooit van hem gehoord MAAR het klinkte absoluut niet beroerd :gsmile: . Het begin van z´n set zou IMO niet misstaan op de innercity mainstage, lekker spul maar net ff anders dan anders. De afsluiting van z´n set was overigens met een VERSCHRIKKELIJK oud nummer.. ik kan het me niet meer herinneren maar ik denk dat het een nummer uit de ´95 is ofzo :haha: ! Wederom kort setje trouwens. Daarna rank 1, en ik moet zeggen: Pietje bell zette een LEKKERE set neer. Had hem al een maand of 6 niet meer gehoord maar echt (Y) lekkere set, met slecht 1 of 2 hits (awakenings en airwave volgens mij, kweenie zeker). Wederom kort :mad: maar dat krijg je als je teveel djs op 1 avond boekt (zoals hier DUIDELIJK het geval was).
Daarna was het de beurt aan Marco V.. helaas was ik op dat moment ietwat aan de brakke kant maar zooooooooooooooooooooooo he wat een set was dat zeg! Hij begon met lekkere techno.. er bestaan voor mij persoonlijk 2 soorten techno: lekkere en niet lekkere techno :p en MV doet dus het eerste (voor mij persoonlijk) om vervolgens lekker over te gaan op de stevige trancers met als hoogtepunt de nu al klassieker cafe del mar (mv remix). Lekkerrr :toocool: .
Daarna eens wat gaan rondhobbelen en zo kwam ik erachter dat het buiten op het terras (!) en in de tuin van het stadion (!!) ook verrekte goed en relaxed vertoeven was :cool: en als er dan ook nog gratis vreten en niet al te duur drinken is dan scoor je bij mij dus dikke pluspunten :) .
Na marco V was het de beurt aan local hero Frank T.r.a.x.. Kende z´n naam eigenlijk alleen maar van 1 of 2 producties maar in Spanje is die man aan het gejuich te horen megapopulair. In het kort: why the NEUK staat die vent niet in het partyflockbestand! Echt een goede set, met een paar ORGASMEnummers (wellicht ietwat hoog hitjesgehalte voor nederlandse begrippen) waaronder dj tiesto - in my memory (v-one remix) :eyespop: en mesh - purple haze (volgens mij, niet echt betrouwbaar dus :happy2: ). Heerlijk.
Tenslotte was het de beurt aan ARMIN :D :D . Armin begon lekker (zie tracklistingsforum) met een voor mij op dat moment VOLLEDIG onbekende tracklist (take the blue pill.... take the red pill... lekkerrr) en net op het moment dat ik dacht ´gaat ie nou helemaal geen classics gooien dan´ begon het feest der herkenning :D en Oh Oh wat heb ik weer genoten. Armin had dr trouwes zelf ook weer zin in (mag ook wel voor een dikke 8-9 duizend man en voor mij persoonlijk was het feest helemaal compleet toen ie universal nation 2002 erop mikte :D :D . Na de tijd nog even een gratis t-shirt gescoord.. VET :D .

Kortom uitermate apetijtelijk feestje weer :)

plus:
muziek
mensen, relaxed volk, die spanjaarden, mochten wel wat meer springen trouwes
prijs (20 euro inclusief t-shirt.. kom daar maar eens mee ID&T!)
min:
geluidsinstallatie (geluid was ZACHT, dit terwijl de clubs hier de oren van je kop blazen)
lange wachtrijen
locatie, teveel tribune en te weinig dansvloer.
Eerste 2 uur (van het geheel de eerste VIJF uur dus, stomme promotiemeuk)
paul elstak gemist.. had me net mentaal en fysiek voorbereid op een potje lekker HAKKEN!

goed feestje, maar uiteindelijk wel minder dan verwacht, een aantal dingen kan men nog flink verbeteren, maar voor 20 euro hoor je mij niet klagen!

totale kosten snachts: 23,80 (1 cola, 1 water en kaartje). Goedkoper dan gemiddelde nacht clubben hier :crazy:
basvh
tof reportje man en idd 20 euro is het betere werk
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement