|
'Kijk eens wat ik op internet heb gevonden' (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| ChooChoo |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
http://www.oorcheck.nl
Ik hoor nog goed volgens de test! :D best een wonder na al die harde muziek die me oren hebben doorstaan :tongue2 |
Hehe gave test! Ik hoor ook nog goed gelukkig. Heb ook best vaak anderhalve dag met zo'n klotepiep gelopen na een geslaagd feestje;) |
|
|
| basvh |
ik hoor iets minder goed. eigenlijk wel verwacht. misschien toch maar oordopjes op maat laten maken.
ben benieuwd hoe opti presteert!:D |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by basvh
ik hoor iets minder goed. eigenlijk wel verwacht. misschien toch maar oordopjes op maat laten maken.
Ik dus ook! Wist dit ook al... :(
Vraag me echt af hoe Dj's die al jaren mee gaan het er vanaf brengen... En denk dat Tin vanaf begin al alleen maar ruis denk te horen :p |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by basvh
Het ligt er volgens mij ook maar net aan hoe hard je je boxen zet... |
|
|
| aRGee |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Het ligt er volgens mij ook maar net aan hoe hard je je boxen zet... |
Ja, maar het gaat er vooral om of je achtergrondgeluid kan onderscheidden van hetgeen wat je wilt horen. Dus ik denk dat dit wel een aardig goeie test is.
Je heb ook van die andere testen op internet, waarbij je eerst je boxen zo zacht moet zetten totdat je nog net wat kan horen en vervolgens moet je pieptonen herkennen, nou daar klopte gewoon geen hol van, want je wist wanneer de pieptoon ging komen, zodat je voor je gevoel al veel eerder het idee hebt dat je hem wel gehoord hebt. |
|
|
| Asperge |
| Ik hoor ook nog goed:) |
|
|
| Optimus |
| Volgens de test hoor ik nog goed:p:toothless |
|
|
| New Wave |
| Ik heb een minder goed gehoor maar dat wist ik al :) |
|
|
| SnuggLe |
Ik hoor ook nog goed.
Maar je kan geowon dingen gokken bij die test. |
|
|
| New Wave |
De echte tests doen ze met verschillende frequentie hoogtes.
Zo kunnen ze zien van welk tot welk niveau je nog kan horen.
Dit vind ik een hele vage test. Ze doen het hier op de volume van het geluid. |
|
|
|
|