|
En Motion 19 april - Club Tropicana R'dam
|
View this Thread in Original format
| Three 'O Three |
En Motion
Datum : Zaterdag 19 April 2003
Tijd : 23:00 - Late
Locatie: Club Tropicana, Maasboulevard 100, Rotterdam
Artists:
23:00 - 00:00 Secret Mind (Enmotion)
00:00 - 01:30 Eraycer (Fusion Factory)
01:30 - 03:30 Rank 1 (Trance Energy, Sensation)
03:30 - 05:30 Kid Vicious (Tsunami)
05:30 - ??:?? Basestring (Enmotion)
Tickets:
Presale : €15 (ex fee)
Doorsale: €18
www.enmotion.nl
Kid Vicious nog nooit gezien, ben benieuwd hoe die draait. Rank 1 bijna altijd wel goed. De rest is mij onbekend (don't shoot me :nervous: ;)) Ben nog nooit in Tropicana geweest, maar moet wel oke zijn.
Nog meer gegadigden? :)
(Lex, gewoon meegaan trouwens :whip: ) |
|
|
| tijs08 |
| quote: |
Kid Vicious nog nooit gezien, ben benieuwd hoe die draait. Rank 1 bijna altijd wel goed. De rest is mij onbekend (don't shoot me :nervous: ;)) Ben nog nooit in Tropicana geweest, maar moet wel oke zijn.
Nog meer gegadigden? :)
(Lex, gewoon meegaan trouwens :whip: ) |
Leuk opwarmertje voor Qontact dit! :p
Lex gewoon komen inderdaad en Onno ook! Kunnen we vast wel weer ff backstage bij Kid Vicious!
Dit is rotterdam dus in de buurt van veel TAs... ik verwacht dan ook een hoge opkomst! |
|
|
| Three 'O Three |
| Nice sig :D |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
Nice sig :D |
nu wel ja! :D |
|
|
| Dj Lex |
| Het ziet er naar uit dat ik niet ga. Misschien beslis ik op het laatste moment nog wel of ik wel ga. Doe ik wel vaker namelijk :D |
|
|
| TranceFool |
Hmmm misschien wel leuk ja :)
zal het hier eens voorleggen.... |
|
|
| TranceFool |
Joehoe, ik ben erbij vanaaf....zal vast wel wat bekende zien.
Tijs krijgt iig nog een biertje! :)
Ik dacht trouwens slim te zijn en vantevoren kaartjes te halen, ik vandaag uit mn werk als een gek naar het postkantoor rijden omdat die bijna dicht was. Scheelt me toch weer 3 euro per kaartje dacht ik. Was vergeten dat ticketservice flink kosten rekent, dus ben uiteindelijk nog 57 eurocent duurder uit dan wanneer ik ze bij de deur zou kopen :mad: :p |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Joehoe, ik ben erbij vanaaf....zal vast wel wat bekende zien.
Tijs krijgt iig nog een biertje! :)
Was vergeten dat ticketservice flink kosten rekent, dus ben uiteindelijk nog 57 eurocent duurder uit dan wanneer ik ze bij de deur zou kopen :mad: :p |
He gezellig man!!
Rooie Boel ook goed? kmoet nog rijden :p
En minder van die vvk prijs, maar nu weet je wel dat je iig binnen komt!
Vanavond krijgen we hoogst waarschijnlijk ook de primeur van Stealing Beauty (Ronald van Gelderen Remix) !!! ben benieuwd
:crazy:
En LEX dat je er ook weer bij bent!!
Tot vanavond allen! :toocool: |
|
|
| Dj Lex |
| Ik ga op goed geluk waarschijnlijk :P Staat op tropicana site namelijk dat er in het algemeen geen deurverkoop is voor evenementen en op de site van EnMotion zelf staat van wel :S En me broertje zei dat het klein was, maar ja wqe gaan het zien, anders pak ik gewoon de laatste metro weer :D |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
...anders pak ik gewoon de laatste metro weer :D |
Nadat we die tent in de fik zetten. |
|
|
| Partyhardy! |
hey mannen! party ze vanavond! :) jammer dat ik er niet bij kan zijn :( en vergeet me niet te laten weten hoe het was! ;)
Partyyyyyy! :crazy: :) |
|
|
| Dj Lex |
Was best een leuk feestje. Organisatie kraakte een beetje vond ik zelf. Weinig mensen waren er maar aanwezig, waardoor ze besloten dat Kid Vicious maar een uurtje minder moest draaien en de laatste dj(s) helemaal niet meer. Btje een domper, want Kid draaide de sterren van de hemel. Erg veel bekende trance knallertjes gehoord bij zowel Kid als Rank 1, die toch iets minder was, maar wel degelijk.
Verder was er 1 hele mooie danseres waar Dave, Tijs en ik ons even aan hebben lopen vergapen :D Daar kan de Eau nog wat van leren :crazy:
Voor de rest was de sfeer wel goed gelukkig.
Tijs bedankt voor het rijden (Y)
Dave bedankt voor de slaaplek (Y) |
|
|
|
|