Originally posted by Pumaz
Is dit de edit die ik al heb?
nope ... dit is een verbeterde edit ...
@WildFir3 ... thx voor de comment !!
May-21-2004 18:34
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
Leuk nummertje
Zijn die vocals echt serieus van u? Ge klinkt als ne echte
May-21-2004 18:35
Zehra
Deeply disturbed
Registered: Oct 2003
vind het ook lekker klinken. een echte feestnummertje if you ask me. en de vocals zijn niceeeeeeeeeeeeeeee!
May-21-2004 18:41
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
Deze versie dan ook maar afgehaald
Zoals ik zei is dit echt niet mijn ding, maar mensen die voor zulke muziek zullen hem wel goed vinden neem ik aan.
Die synth dat je eruit gedaan hebt vond ik eigenlijk het beste aan de vorige versie
Muziek voor liefhebbers van Producelast als je het mij vraagt, maar het is wel sjiek dat je zelf die whisper maakte
May-21-2004 18:45
DeSpErAtOs-X
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2003
merci mensen !!
@ Pumaz : kvind et toch nog stukken uitgebreider als producelast als je et mij vraagt (persoonlijke mening ) , en die belletjes synth heb'k er op aanvraag uitgelaten
mjah, mss nog een versie maken met de belletjes dan maar
May-21-2004 19:24
Nyah
Registered: Dec 2003
Ook es beluisterd.. Ni slecht, ma is ni helemaal mijn ding...
Maar ge hebt dat héél goe gedaan
May-21-2004 19:42
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
kvind et toch nog stukken uitgebreider als producelast als je et mij vraagt
Het is alleszinds beter als producelast, kijk maar naar de meningen van de anderen hier. Ik wou gewoon een beetje moeilijk doen en het dan toch in een hokje plaatsen, omdat je dat zo graag hebt
May-21-2004 22:09
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Not my cup of tea, maar wel leuk geproduced! Ik ga hem is aanraden bij een paar vrienden van mij die wel voor deze muziek zijn, eens zien wat zij ervan vinden!
good stuff, er zitten heel wat interessante elementen in..
de strings kunnen wel wat meer reverb gebruiken, ze klinken wat droogjes..
lekkere synth voor de main lead, goeie melodie ook. de synth zweeft wel wat te veel rond in de low/mid range qua frequenties.
ik miste eigenlijk een goeie basslijn in het nummer. dat komt waarschijnlijk omdat je er teveel delay hebt opgestoken, waardoor alles wat door elkaar klinkt.
een wat eigenaardige structuur ook. ik heb ze niet geteld, maar er zitten toch wel wat build-ups in. komt de drive van het nummer niet echt ten goede vind ik..
conclusie: heel wat leuke sounds en ideeën, goeie melodie. mastering kan iets beter, en persoonlijk zou ik het nummer anders opbouwen. and that's where i come in. mag ik een midi?