Registered: Nov 2004
Christian Öhman - Promotion Mix November
Ny månad (snart), ny mix!
Tracklist:
01. Johan Chatkowski- Drug Therapy [CD-R]
02. Dido - Sand in my shoes(Steve Lawlers we love Ibiza mix)(Christian Öhman makes the name even longer edit)[CD-R]
03. Jaytech - Manipulator (Original) [Rapid Response Recordings]
04. Rio Addicts - Crossroads (Perry O'Neil Remix) [Electronic Elements]
05. Hydroid - Sonate (Original) [Wildchild Records]
06. David West - Make U Mine [CD-R]
07. Ali Ajami and Chris Micali - Strings of Life [Vapour Recordings]
08. Perry ONeil - Bass Society (Original) [Electronic Elements]
09. Andrew Bennett - Menar (Bebop & DC Project Remix) [CD-R]
Time: 62:47
Download (högerklicka, spara som)
ett STORT tack till Anuga som står för hostningen!
laddar ner, vad gjorde du med lawler remixen, jag har också en re-edit på den, eller det är mer en cut, jag tog bort breaket på den och någon annan del, kapade ner 4minuter från låten
Oct-30-2006 23:31
Christian Ö.
Make U Mine
quote:
Originally posted by montana
vad gjorde du med lawler remixen, jag har också en re-edit på den, eller det är mer en cut, jag tog bort breaket på den och någon annan del, kapade ner 4minuter från låten
Samma här, kapade den så att den inte är så jäkla lång Har dock kvar breaket, tycker det är riktigt jävla bra!
OMG så jävla skön första låt!! fan på tiden att den killen blir signad ; ) Andra låten gillar jag inte så mycket, föredrar A&B remixen.. Men annars en skön mix, föredrar probspot remixen framför perry på crossroads och menar låten så är originalet 1000 gånger bättre än remixen imo
Originally posted by Christian Ö.
Ny månad (snart), ny mix!
02. Dido - Sand in my shoes(Steve Lawlers we love Ibiza mix)(Christian Öhman makes the name even longer edit)[CD-R]
Har inte lyssnat klart än men den här är ju
Inte riktigt i klass med A&B mixen, but still
Oct-31-2006 06:28
Christian Ö.
Make U Mine
quote:
Originally posted by trancedanne
OMG så jävla skön första låt!! fan på tiden att den killen blir signad ; ) Andra låten gillar jag inte så mycket, föredrar A&B remixen.. Men annars en skön mix, föredrar probspot remixen framför perry på crossroads och menar låten så är originalet 1000 gånger bättre än remixen imo
hehe ja det är verkligen på tiden för Johan, han börjar ju komma igång nu, har gjort en låt tillsammans med Rikard också...
Förövrigt så har du rätt men de passade inte in i mixens uppbyggnad. A&B's remix är för "tranceig" för att bränna av så tidigt, perrys mix på crossroads är inte lika bra som rikards men lite mer drivig, menar låten fick jag av juan plus att den är hård att avsluta med så jag var bara tvungen att dra med den
Originally posted by hustler
Inte riktigt i klass med A&B mixen, but still
steve lawler remixen sparkar arslet av a&b remixen.