hoe is pulsedriver==>> zo is die
hi,
ik zat weer es wat rond te neuzen op de voor mij bekende pagina's van uitgaansgelegenheden e.d. kijken wat er waar te doen is....
nou wil ik graag naar dj gizmo van het weekend (is in hengelo), maar nou zijn mijn comrads met geen honkbalknuppel die kant op te krijgen, want men wil perse naar Zak. kan slechter, maar kijk es verder dan je neus lang is denk ik dan.... o well, zak wordt het dus... op de site staat dat pulsedriver daar draait. nou hebbik zelf al wat info opgerakeld en ben er achter gekomen dat ie al heel wat plaatjes op zijn naam heb staan (kan ze hier niet luisteren omdat dur geen soundcard in mun compu zit, dus doek thuis wel ff, maar de comments zijn in de regel goed te noemen)......
maarrrr, heeft iemand hem al een keer een dj-set horen neerzetten? want daar gaat het zoals zaterdag om. hoe draait ie, wat voor een stijl, ist de moeite waard etc. etc.
om een idee te krijgen:
dit is zijn chart top 10:
Time / Koma (Remixes) PULSEDRIVER
Spin Out JUNKFOOD JUNKIES
Rhythm Of The...(Pulle RMX) ALEX CHRISTENSEN
All Over The World BEAM vs. CYRUS
And Then They Start...(RMX) DJ SNOWMAN
Close To You LACOON
Pacific Wish (Pulle Rmx) PETER LUTS
Move For Freedom LOVESTERN GALACTIKA
I Love You (Jam El Mar RMX) FLESH & BONES
Love Lasts Forever (RMX) MOLELLA
laten dat nou allemaal weer platen zijn die mij geen hol zeggen...
dus: comments svp
bij voorbaat dank
(en JA, ik heb er de balen van dat ik niet ga beuqen op gizmo, maar deze keer zal ik maar wat toegevelijker zijn dan hun (ik kan mijn zin ook redelijk doordrukken))
Last edited by kolkiewolkie on May-26-2002 at 15:06
|