Originally posted by Gil Shwarts
אני מכור למשחק החיים...
אני לא יגיד שאני מכור...
אבל אני רואה את זה מתי שיש לי זמן!!
אני פשוט חולה על הגנגאנה הזה!!!
אפילו היה איתנו באילת איזה אחד קופי שלו!! נשפכנו מצחוק באוטובוס וכל פעם שראינו אותו במלון באנו אליו הא גנגאנה מה קורה אחי
אפילו הוא היה בסוהו ביום חמישי... היה קטעים
___________________
.
Apr-20-2003 14:17
Sniper
Markus Schulz Addict
Registered: Mar 2002
Location: IL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני לא יגיד שאני מכור...
אבל אני רואה את זה מתי שיש לי זמן!!
אני פשוט חולה על הגנגאנה הזה!!!
אפילו היה איתנו באילת איזה אחד קופי שלו!! נשפכנו מצחוק באוטובוס וכל פעם שראינו אותו במלון באנו אליו הא גנגאנה מה קורה אחי
אפילו הוא היה בסוהו ביום חמישי... היה קטעים
אני כמוך רועי רואה שיש לי זמן
בכל אופן גנגנה שולט!!!!! אני מת עליו
חחחחחח
___________________
Apr-20-2003 14:25
Gil Shwarts
Guest
Registered: Not Yet
Location:
אין דבר כזה אצלי
7:40
מתפנה לי כל הלו"ז
כי יש נשואים פלוס
ומיד אח"כ משחק החיים!
רק אח"כ אני חוזר לשגרה
Apr-20-2003 14:26
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
חחחחחח
אני רואה עודד פתח את הט'רד וישר הלך לראות ימי חיינו
גנגאנה... יאללה בלאגן... גנגאנה... יאללה בלאגן... גנגאנה!!
אה ורק שתדעו לכם... שבחיים שלי לא ראיתי סצינה אפילו מלחיי האהבה עד שהפסקתי לישון בלילה והייתי הולך לישון באיזה 8 בבוקר...
כל יום יש ב 6 וחצי לחיי האהבה וזה הדבר היחיד שיש בטלויזיה בשעה הזאת
אז אשכרה התחלתי לראות מחוסר רצון...
הם משחקים ממש גרוע שם!!!! משחק החיים לא רואה אותם ממטר
___________________
.
Apr-20-2003 14:29
Gil Shwarts
Guest
Registered: Not Yet
Location:
חחחחחחחחחחחחח
כן אחי גם אני רואה כל יום ב6 וחצי כי זאת השעה שאני מתארגן לבסיס
ונכון
הם לא יודעים לשחק שם בפרוטה!
Apr-20-2003 14:34
Rising
[L]iquid [J]un[K]i'e
Registered: Nov 2002
Location: pLastiC faNtaStic
משחק החיים פה ושם.... וצעירים חסרי מנוח
אהההההההההההההההה
___________________
Apr-20-2003 15:08
Flotser
|Roots| Addict
Registered: Nov 2001
Location: Tel-Aviv, Israel
כוסאמא של ערוץ הילדים האלה שהורידו את פוקימון, בחיים לא הייתי מכור ככה לסדרת טלוויזיה,
וגם בדיוק ששמו עונה חדשה אחרי איזה הפסקה, ופגשתי את קובי מחט
(כן כן קובי מחט!!!!)
בבריכה שלי, אמרתי לו כמה נאי שמח ששמו עונה חדשה
הוא צחק עלי כי נראיתי קצת גדול יחסית...
ואז בקיץ אין אין אין
הייתה את הסדרה המצוירת הכי טובה בארץ
:
ג'קי צ'אן!!
זה היה כזה טוווווווווווב
ומצחיק
והם הורידו
אמא שלהם זונה
___________________
Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire
Apr-20-2003 15:17
coby
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2002
Location:
אופרות סבון וטלנובלות זה הדבר הכי קקי שיש !
תמיד השחקנים גרועים, ותמיד יש קטע שמישהו מדבר עם עצמו !@%^$#@!^
סתם קקי ...
אם אני רואה זה רק בשביל לצחוק על התוכנית
Apr-20-2003 16:22
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
ההמממממ אני לא חושב שאני צריך להוסיף מילים
המורדים !!!!!
מישהוא הלך להופעה ?
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Apr-20-2003 16:28
HyPeRSoNiC
Has Posted Here
Registered: Aug 2001
Location: Yavne, Israel
חחחחחחחחחחחחח
ואני חשבתי שאני היחיד........
גם אני רואה משחק החיים...... לא בדיוק קבוע... כשיש לי זמן במהלך השבוע אני רואה, ואז אני ביום שישי משלים את מה שפספסתי.....