Symphony of Love 2 by DOME
טוב אחים שלי חזרתי משם עכשיו
אספר לכם בקצרה איך היה, אם זה מעניין אותכם
קיצור הגענו לשם ב 11 בלילה יתדלקנו , אתם יודעים
DANZKA
עם
RED BULL
אני אומר לכם אם אתם רוצים וודקה איכותית אז רק דנזקה
קיצר ניכנסנו הייתה כבר מוזיקה חזקה , לא היו הרבה אנשים עדיין
המקום היה מעוצב משהו טוב
היו שני רחבות ענקיות
אחת לדאנס ואחת להאוס ותזמורת
מסביב לרחבה המרכזית היו מסכים ענקיים וכל הזמן היו מראים כל מיני דברים , כמו את הקהל , וי ג'יי
מסביב היו גם מדרגות גדולות כדי שאפשר יהיה לרקוד עליהן
מוזיקה הייתה סבבה , היו גם סוג של זיקוקים קטנים בזמן שניגנו די ג'יי ותיזמורת
אחרי כמה זמן התחילה תזמורת לנגן
ניגנה בערך 30 - 40 דקות במשותף עם הדי ג'יי
הדבר הראשון שהם ביצעו זה את "התקווה", אם אני לא טועה , היה בסדר לא התלהבתי במיוחד
אחרי זה ביצעו עוד כמה טראקים , אחד מהם היה הטראק הזה שהולך עכשיו חזק במסיבות , כולם מנגנים אותו
מישהו יודע של מי הוא אולי?
ניגנו די ג'ייס אוסי , ויק , ודני תובל
אני יכול להגיד רק דבר אחד שדני תובל נתן סט משהו בן זונה
האוס מקפיץ עם טרייבלים ומה לא
טראקים שזיהתי היו של
כמה טראקים שהיו ושאני זוכר
Filterheadz - Sunshine
Vivian - life is a rollercoster
קיצור הפקה מושקעת במיוחד
היה פצצה
|