Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Prydz & Mull mfl @ Mondo 10 Juni
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Braxen
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004
Party Hat Prydz & Mull mfl @ Mondo 10 Juni

Summer Party 2005 @ Mondo

Mondo och Alternativa Spektakel presenterar tidernas sommarfest.

Stora golvet: Eric Prydz (live-set) och Joel Mull (Drumcode, Inside Records).
I loungen spelar Tony Zoulias (ZTV, Chiba), Gringo Starr (Disco Sportif) och Dimman (Passagen).

Biljetter: We-butikerna, SVAJ, Boutique Sportif (Renstiernas g. 26).
120 kr i förköp - mer i dörren, 18 år, 22-03, Stora Mondo.
Plats: Stora Mondo.

Nåra som ska dit ?
jag funtar starkt på d, gillar verkligen den musik prydz spelar, hårdare hustoner, mull har jag aldrig sett live, så d kasnke vore på tiden !

Old Post Jun-08-2005 22:01  Sweden
Click Here to See the Profile for Braxen Click here to Send Braxen a Private Message Visit Braxen's homepage! Add Braxen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
gurra
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2004

nice, ska fundera på det

Old Post Jun-08-2005 22:31  Sweden
Click Here to See the Profile for gurra Click here to Send gurra a Private Message Add gurra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NbR
tranceaddict

Registered: Mar 2002
Dancing Dude

Har aldrig hört Prydz jocka men Mull är klart värt att gå o stuffa till.
dunk dunk dunk .. mmmmm....

För min del står det mellan att vara lokalpatriotisk o stödja den enda vettiga klubb vi har i uppsala o gå på gate ones fredagsfest eller detta. Svårt val ... vi får se men jag e sugen som tusan att få se Mull igen

Old Post Jun-08-2005 22:32  Sweden
Click Here to See the Profile for NbR Click here to Send NbR a Private Message Add NbR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benni
merci charles

Registered: Mar 2002

fan.. om man bara hade varit i sthlm då

Old Post Jun-08-2005 22:36 
Click Here to See the Profile for benni Click here to Send benni a Private Message Add benni to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

fan ta sverige för att det är så jävla avlångt....

www.laszlo.se

Old Post Jun-09-2005 15:21 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Får se hur jag gör... mår jag tillräckligt bra så... har vart förkyld och haft feber i veckan

Är sugen !

Old Post Jun-09-2005 15:51  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gate 42
Discover Dark

Registered: May 2001

Kalastime!

Var år och dar sen jag var ute så detta ska bli spännande, har nästan glömt bort hur man gör..

Old Post Jun-10-2005 14:50  Sweden
Click Here to See the Profile for Gate 42 Click here to Send Gate 42 a Private Message Visit Gate 42's homepage! Add Gate 42 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Braxen
Supreme tranceaddict

^^^just follow my lead

tror det kan bli bra drag ikväll, nån som sett vilka tider som gäller för dom olika jockarna ? .. prydz borde väl spela före mull .. iaf

Old Post Jun-10-2005 15:01  Sweden
Click Here to See the Profile for Braxen Click here to Send Braxen a Private Message Visit Braxen's homepage! Add Braxen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gate 42
Discover Dark

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Braxen
.. prydz borde väl spela före mull .. iaf

Tror nog det blir tvärt om. Kan tänka mig mest folk är där för Prydz, då sätter man honom sist så folk är kvar länge och tjackar booze

Old Post Jun-10-2005 16:12  Sweden
Click Here to See the Profile for Gate 42 Click here to Send Gate 42 a Private Message Visit Gate 42's homepage! Add Gate 42 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Braxen
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Gate 42
Tror nog det blir tvärt om. Kan tänka mig mest folk är där för Prydz, då sätter man honom sist så folk är kvar länge och tjackar booze

verkar dock rimligt, men d kan bli en skum övergång mo mull dunkar på techno, å sen kliver prydz på me lite softare electrofierad house.. haha .. whatever, bli nog fint

Old Post Jun-10-2005 16:16  Sweden
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Någon som vet om Prydz har fler spelningar i landet inom det närmaste, förutom Hultsfred? Jag vet ju att killen är flygrädd som ingen annan och på grund av detta inte gärna kommer hem till Sverige om han inte måste. Därför tycks det väl vara lägligt för honom att köra en "Sverigeturne" i sommar innan han drar tillbaka till England...

www.laszlo.se

Old Post Jun-10-2005 16:16 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Braxen
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Laszlo
Någon som vet om Prydz har fler spelningar i landet inom det närmaste, förutom Hultsfred? Jag vet ju att killen är flygrädd som ingen annan och på grund av detta inte gärna kommer hem till Sverige om han inte måste. Därför tycks det väl vara lägligt för honom att köra en "Sverigeturne" i sommar innan han drar tillbaka till England...

Han snacka om att han har en spelning på Grodan inplanerad, kommer dock inte ihåg när, men det borde va i sommar nångång

Old Post Jun-10-2005 16:17  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Prydz & Mull mfl @ Mondo 10 Juni
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback5 HardTrance ID tracks (track3) [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackM.U.T.E. - "Missed Beat" (DuMonde Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:07.

Forum Rules: