|
| quote: | Originally posted by Marco Harleman
Op zicht natuurlijk mooi als er een Magik 8 uit zou komen. Alleen dan niet zo één als die live uit Los Angeles komt, want daar staat dan als je hem koopt gelijk al oude muziek op. Volgens mij lopen ze daar in Amerika hopeloos achter vergeleken bij hier. En de laatste magik was zeker wel goed, alleen hier stonden alleen Tiesto zijn eigen nummers en remixen op. Is opzich ook niet erg, maar ik vind hem in de mix zoveel beter... |
uh, dat was geen Magik maar dat was n album ,never mind , nie boeiend
|