|
| quote: | Originally posted by Flippe
Bartje komt ook ja, snap niet dat ze hem vragen. Heb hem horen draaien, vindt het niet geweldig, maar ja das mijn smaak |
zozo, flippe doet ook es een post van meer dan 5 woorden!!
naja, barthezz staat toch in zaal 2, kwas eigenlijk tochnie van plan daar naar binnen te wandelen.
greetz kolkiewolkie
___________________
Progressive
Hard = goed
|