såg precis att han spelar på Mondaybar igen snart... med JoC den här gången härligt!!! en riktigt nyskapande grym DJ vi har välsignats med!! Fortsätt så Christian!
Registered: Dec 2001
ja herr öhman sköter de flesta korten han sitter på rätt just nu vilket är skoj att se, inte vanligt att en DJ utan kända produktioner ens får chansen flera gånger
Undrar btw. om harding kommer spela några av sina "egna" produktioner
batteries not included.
- dave
Apr-13-2007 19:48
Christian Ö.
Make U Mine
Registered: Nov 2004
Shit vilken härlig överaskning!
Tack så mycket för allt stöd och goda ord, det är viktigt och jag uppskattar det enormt!
Registered: Nov 2004
quote:
Originally posted by Johan (DJ Irish)
Ni som inte hört Christians senaste mix kan göra det imorgon (onsdag) kl. 18:00 svensk tid på DI.fm Progressive Channel
Jasså det blir redan imorgon, vad trevligt! Det är min nya april promo som kommer sändas till er som inte hört den än!
Originally posted by Christian Ö.
Jasså det blir redan imorgon, vad trevligt! Det är min nya april promo som kommer sändas till er som inte hört den än!
Haft lite strul med mailen så du kanske inte fått mitt medelande om tiden
Originally posted by Vizay
ja herr öhman sköter de flesta korten han sitter på rätt just nu vilket är skoj att se, inte vanligt att en DJ utan kända produktioner ens får chansen flera gånger
Undrar btw. om harding kommer spela några av sina "egna" produktioner
if just you knew the issue come up to the booth on the day, il give you the explanation.