|
|
|
|
 |
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001
|
|
|
Aug-13-2001 15:13
|
|
|
 |
 |
Subsonik
Bad Mother ******

Registered: May 2001
|
kom op blik ,in de music discussion ook al ,hij had zich vergist in de titel ,hij had een paar x out of darkness gedraaid ,en hij had die souvenir de chine genoemd , kheb gemaild , hij heeft tpen ook gezegd datet out of darkness wasd ,dat is de b side van souvenir de chine ,en vrijdag draaitie duz egt souvenir de chine ,van de sample ,dit iz ff iny nederlands omdat ik het niet kan uitlegge anders.
NO ,youre wrong ,out of darkness is the b side of souvenir de chine
|
|
Aug-13-2001 16:01
|
|
|
 |
 |
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by AFTERNATIVE
kom op blik ,in de music discussion ook al ,hij had zich vergist in de titel ,hij had een paar x out of darkness gedraaid ,en hij had die souvenir de chine genoemd , kheb gemaild , hij heeft tpen ook gezegd datet out of darkness wasd ,dat is de b side van souvenir de chine ,en vrijdag draaitie duz egt souvenir de chine ,van de sample ,dit iz ff iny nederlands omdat ik het niet kan uitlegge anders.
|
jaja, ik heb dit achter elkaar gepost, eerst in de music discussion en toen hierin...........dus toen je al had gezegd dat het niet klopte wat ik had gezegd kon ik dit niet meer terug draaien.........snap je
Aug-13-2001 17:13
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 14:08.
Forum Rules: