|
| quote: | Originally posted by Optimus
Ajax: geen spelers vertrokken die belangrijk waren voor Ajax. Stekelenburg hopelijk een basisplaats (in het kader van de toekomst van het Nederlands voetbal), wellicht Nigel de Jong in het centrum waar hij dominanter kan spelen en in kan schuiven (wat Escude niét kan). Sonck in zijn nieuwe rol achter de spits, waar hij zich beter op zijn plaats is. Vd Vaart als controlerende middenvelder, wellicht dat hij zo het spel meer naar zich toe kan trekken. Zlatan zal wel aan zijn laatste seizoen in NL beginnen.
|
Ik ben het helemaal met je eens, zeker wat betreft Stekelenburg.. Alleen ben ik niet echt een fan van Sonck, het is te hopen dat ie dit seizoen eindelijk eens iets laat zien. Ik hoop op een sterk seizoen voor Heitinga en De Jong achterin.
Wat betreft Feyenoord ben ik eerlijk gezegd niet echt op de hoogte, dus daar zal ik maar niet te veel uitspraken over doen PSV moet maar hopen dat er andere mensen ook doelpunten kunnen maken.. Voor hun is het te hopen dat die nieuwe aankopen iets kunnen laten zien.
Mijn persoonlijke favoriet AZ is ondertussen rustig bezig een aantal Noordhollandse prutsclubjes af te slachten en heeft een rustige voorbereiding op het nieuwe seizoen. Twee echte nieuwe aanwinsten (als ik het goed gelezen heb waren het er niet meer), Jaliens en Sektioui, niet geheel toevallig met een Willem II-verleden. Ben benieuwd of ze de goede prestaties van het vorige seizoen kunnen herhalen, of dat ze in de competitie ook last krijgen van het Europacup-syndroom We zullen zien.
p.s. Castelen in Oranje? MWOEHAHAHAHAHAHA. Mijn god.