|
טוב אז ככה
יש לי חבר שהוא אחד המנהלים של "חלילית".הייתי בחנות היום ודיברתי איתו לגבי קניה של אוזניות שהן בעיקר לשמיעה בבית
התקציב שלי הוא בסביבות 600 שקל.
שאלתי אותו לגבי הסנהייזר שהמליצו פה והוא אמר שזה אוזניות חבל על הזמן ושאפילו הוא בעצמו קנה אותן,אך הן עולות בסביבות 1200-1400 שקל(הוא לא היה בטוח כי הוא מוכר אותן רק בהזמנה מראש ולא היה לו כרגע בסטוק)
בכל מקרה,האוזניות שהוא המליץ לי עליהן בטווח המחיר שלי הן
Roland RH-200
שעולות 550 שקל.הוא נתן לי לשמוע איזה כמה טראקים של פרוגרסיב עם האוזניות.ואלה התפלאתי שהוא פתאום הפליץ לי דיסק של פרוגרסיב טוב.בהתחלה הוא חיבר אותי לאיזה סידי שניגן ג'אז כזה,ואז הוא אומר לי:בואנה בעצם אין לך מה לשמוע את זה.בוא ניתן לך משהו עם קיקים!
בקיצור שמעתי כמה זמן,וואללה הסאונד לא רע בכלל.
בכל מה שקשור לתדרים הנמוכים,זה סוחב אותם חבלז,והבאס מאד עמוק וטוב.
הוא נתן לי גם להשוות עם אוזניות אולפן של סנהייזר שלא זוכר בדיוק את הדגם אבל זה היה משהו עם
pro
והמחיר שלהן הוא בסביבות ה900 שקל ואמנם שמעו בהן יותר טוב תדרים גבוהים ותדרים של היי-מיד,אבל היה חסר לזה עומק בבאס,והסאונד אפילו צרם קצת...
אגב המערכת היתה על פלאט לשם השוואה
בקיצור גם המחיר של הרולאנד הוא יותר טוב,וגם יותר נהנתי לשמוע בהן את המוסיקה.
מה גם,שברולאנד יש אטימה טובה והן יושבות מאז טוב ונוח על האוזניים,כלומר הן יכולות להיות יעילות גם לצורכי תיקלוט במקרה הצורך.
השאלה היא עד כמה הן אמינות,ומה דעת המומחים פה על אוזניות אלו
ואנא הגיבו כמה שיותר מהר כי כבר ממש בא לי להעיף את הרמקולים המעפנים של ווינר שקיבלתי עם המחשב 
___________________
^*^Techno is for your mind, House is for your soul, and Carl Cox is a god^*^
|