Moet werken maar ben met alles goed bij dus zou wel wat tijd moeten zijn om de streams te volgen.
Uiteraard kijk ik uit naar het badminton Dan verder nog naar de prestaties van de jonge duivels. Voor de rest interesseren de Belgen me weinig. Het basketbal zal ik ook trachten te volgen. En op de olympics interesseert iedereen zich ook plots in zwemmen, atletiek en turnen.
amai m'n botte, wat een openingsceremonie, ongelooflijk knap! het heeft echt iets magisch vind ik, die OS, zoveel landen die meedoen, ik word er week van
Aug-08-2008 16:39
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
[QUOTE]Originally posted by Gladius
amai m'n botte, wat een openingsceremonie, ongelooflijk knap! het heeft echt iets magisch vind ik, die OS, zoveel landen die meedoen, ik word er week van [/QUOTE
bwa zo vroeg, toen ik om half10 opstond was er gelukkig nog zo'n 80km te rijden, ik dacht dat het dan al gedaan zou zijn. Wat een zalige finale inderdaad! Cancellara, wat komt die daar opt laatste nog doen!
mooie prestatie van Aerts ook!
Aug-09-2008 10:15
MikeVee
THUNDERDOME
Registered: Mar 2004
Knappe prestatie van Super Mario toch weer, iemand die IMO toch de weinig aandacht krijgt.
Aug-09-2008 10:25
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
En dat als invaller.
Rebellin zal wel vloeken, hij mist daar een fantastisch verjaardagscadeau.