|
När jag var liten och kände att jag ville vara lite tuff så testade jag att röka. Jag rökte e. Jag rökte två, och sen blev det visste en tredje cigg på raken. FOlk tyckte de blev höga som hus på fläcken, men jag kände inget så jag tyckte att det var väl ingen idé längre.
Tråkigt naiv, men det var vkasnke bra i allt det godtyckliga. 
___________________
Everybody has got the right to be stupid. Some only abuse that right.
|