Originally posted by reveal
stämmer
på vega i köpenhamn är det tvärtom, först gielen den 28e, sen tiesto den 29e...
Jag och steve diskuterade detta lite igår... kan det vara så att datumet har blivit omvänt på nån av listorna, det låter mer troligt att de spelar samma kväll..
Jag har även varit inne på vega's hemsida och de är redan uppbokade den 28'e med en rock talent show
Feb-07-2003 17:47
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
quote:
Originally posted by Glorie
wow mind, satan va ROLIGT! Weeeeeee! måste ju va denna ju? eller? maj och allt
Han sa "FET DJ" "JÖNKÖPING" och "SLUTET AV MAJ"...kan there be anything else? Vill ha det bekräftat innan jag segerfirar men faaan va gla jag blir då....och Vizay...läste i nån TC tråd vare nån som skrev till en kille som var under 18 att han skulle bli glad om han kollade Gielens schema, och där står juh jönköping...vilket betyder att man kanske kommer in under 18? Jag har iaf vart 18 i tio dagar då
Feb-07-2003 17:53
Goldiluxe
Senior tranceaddict
Registered: Jan 2003
jag tror vi kan tacka alla trance sajter och communityn for detta( speciellt trance.nu som faktiskt AR hela javla varldens storsta strance sajt, eh) , som lockar ut trance nordarna fran sina halor,(forhoppningsvis) och far dem att kopa biljetter till diverse spektakel fester
hehe inte mig emot, bara jag kan fa se bra artister e jag nojd.
men arligt talat, ar inte det flesta av trancefolken bra nordiga?
ok,nu kommer ni doda mig med era comments, men jag tycker faktiskt att det ar sant!
jag ar oxa trance, men ingen nord.. hehe
Feb-07-2003 19:57
Gaby
DanceAddictPartyQueen
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by Goldiluxe
jag tror vi kan tacka alla trance sajter och communityn for detta( speciellt trance.nu som faktiskt AR hela javla varldens storsta strance sajt, eh) , som lockar ut trance nordarna fran sina halor,(forhoppningsvis) och far dem att kopa biljetter till diverse spektakel fester
ok,nu kommer ni doda mig med era comments, men jag tycker faktiskt att det ar sant!
jag menar dem har typerna som sitter vid sin dator HELA dagarna OCH natterna, som har typiska glasogon och som jobbar pa it firma.
dem sem snackar om musiken men aldrig gar ngnstans.
sana dar som star i ett horn o smaflinar sa fult sa du nastan vill krakas pa dem
DEM menar jag.
kram o hej! partyfredag.
Kan tyvärr inte hålla med om at ttrancefolket tillhör dom .. men nog finns det alldelles för många som lever med sina mp3 mixar och tror dom vet såååååå mycket... sånna spyr JAG på!!
Sånna som bara står o flinar har jag svårt att förstå mig på... Hur i helvete kan man låta bli att dansa??????????? Gör det inte ont i kroppen och själen???
Feb-07-2003 21:32
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Re: !!!!!!
quote:
Originally posted by Gaby
Kan tyvärr inte hålla med om at ttrancefolket tillhör dom .. men nog finns det alldelles för många som lever med sina mp3 mixar och tror dom vet såååååå mycket... sånna spyr JAG på!!
Sånna som bara står o flinar har jag svårt att förstå mig på... Hur i helvete kan man låta bli att dansa??????????? Gör det inte ont i kroppen och själen???
ja det går fan inte att stå still när man hör det dunka genom hela kroppen... för mig är det O.M.Ö.J.L.I.G.T. att stå still
Last edited by SteveTranz4ever on Feb-07-2003 at 22:45
Feb-07-2003 22:02
AC.
Supreme tranceaddict
Registered: May 2002
quote:
jag ar oxa trance, men ingen nord.. hehe
Och du trode vanligt svensson använde internet till mer än att kolla mailen?
Feb-07-2003 22:31
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
lol det finns verkligen inte en enda tråd på detta forum som inte går off topic efter högst en sida... vet inte vad det kan bero på? Man glömmer tillslut var som vilka diskussioner håller hus...för namnen på trådarna stämmer inte längre
Anyways Tror att detta kan bli fett som fan..han lirade asnajs set på Trance energy förra året och jag hoppas på ett liknande denna gång...kommer bli så najs! Hoppas vi blir ett gäng TAs dära!
Feb-08-2003 00:29
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
quote:
jag menar dem har typerna som sitter vid sin dator HELA dagarna OCH natterna, som har typiska glasogon och som jobbar pa it firma.
dem sem snackar om musiken men aldrig gar ngnstans.
sana dar som star i ett horn o smaflinar sa fult sa du nastan vill krakas pa dem
DEM menar jag.
kram o hej! partyfredag.
jag har än så länge inte lagt märke till att NÅGON här passar in på den beskrivningen