Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany > Eintracht vs. Bayern --> ein Klassiker kündigt sich an
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
smoking-joe
HESSI JAMES



Registered: Jul 2003
Location: near Frankfurt / M germany | GTA # 109

HEEEY Paul van Dyk ist eintracht fan !!!!!


___________________

Old Post Aug-01-2003 21:38  Germany
Click Here to See the Profile for smoking-joe Click here to Send smoking-joe a Private Message Visit smoking-joe's homepage! Add smoking-joe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
krusty11
Supreme tranceaddict



Registered: May 2002
Location: Munich GTA #18

???????
wo hast du den das her????

Paule als "wahl"-Berliner ist natürlich Hertha-Fan!!!!


___________________

past parties
24.10.2008 Solarize Night ADE
01.10.2005 Paul van Dyk, Munich
30.10.2005 Paul van Dyk, Dresden
26.02.2005 Paul van Dyk @ Badeanstalt
05.02.2005 Ferry Corsten @ Badeanstalt
02.10.2004 Paul van Dyk live @ Badeanstalt, Munich
06.08.2004 Tranceatlantic mit Ronski Speed + Kyau vs. Albert, Munich
23.07.2004 Paul van Dyk live @ Sound-Bar, Chicago
19.06.2004 Paul van Dyk live @ Badeanstalt, Munich
21.02.2004 Paul van Dyk live @ Münchenarena, Munich
07.02.2004 Ferry Corsten live @ Badeanstalt, Munich
15.11.2003 Tiesto live @ Badeanstalt, Munich
03.05.2003 Armin van Buuren live @ Vision, Chicago

Old Post Aug-02-2003 14:43  Germany
Click Here to See the Profile for krusty11 Click here to Send krusty11 a Private Message Add krusty11 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
T_2199
life on mars ?



Registered: Dec 2001
Location: An der schönen Stadt am Main (Frankfurt)

Scheisse 3:1, naja war eh zuviel Bier hab vom Spiel eh nix mehr mitbekommen.. Naja, den Franz Beckenbauer hätt ich aber am liebsten in der Halbzeit mal eine richtig auf die Fresse gegeben (sind wir jetz so stark oder die eintracht zu schwach?) mit seinem coolen akzent labbert der darum... da sieht man mal wieder wie arrogant die sind..
bayern fan sein kann jeder... support your local team (außer man kommt natürlich aus dem polizeistaat bayern, dann darf man bayern fan sein)


___________________

Old Post Aug-02-2003 17:31  Germany
Click Here to See the Profile for T_2199 Click here to Send T_2199 a Private Message Add T_2199 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
T_2199
life on mars ?



Registered: Dec 2001
Location: An der schönen Stadt am Main (Frankfurt)

quote:
Originally posted by MGR
Bayern 3 - Frankfurt 0
Noch Fragen?


Ja, warum hast du nicht bis zum Ende geguckt ??


___________________

Old Post Aug-02-2003 17:32  Germany
Click Here to See the Profile for T_2199 Click here to Send T_2199 a Private Message Add T_2199 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceGiant
randomly disappoints



Registered: Jun 2001
Location: (Strudel)-City that never sleeps

quote:
Originally posted by T_2199
Scheisse 3:1, naja war eh zuviel Bier hab vom Spiel eh nix mehr mitbekommen.. Naja, den Franz Beckenbauer hätt ich aber am liebsten in der Halbzeit mal eine richtig auf die Fresse gegeben (sind wir jetz so stark oder die eintracht zu schwach?) mit seinem coolen akzent labbert der darum... da sieht man mal wieder wie arrogant die sind..
bayern fan sein kann jeder... support your local team (außer man kommt natürlich aus dem polizeistaat bayern, dann darf man bayern fan sein)


ach mit local team hat das leider eh nix mehr zu tun. Heutzutage sind das keine, deine region repräsentierenden Verein, sondern Unternehmen, die eben da ihren Standort haben. Heute hab ich bei Schalke vs. Dortmund ungefähr 2 Deutsche pro Mannschaft gezählt. Da kann ich genauso Inter Mailand als meine Lokalmannschaft bezeichnen


___________________
"Those are my principles, if you don't like them... well, I have others.”

Old Post Aug-02-2003 17:54  United States
Click Here to See the Profile for TranceGiant Click here to Send TranceGiant a Private Message Visit TranceGiant's homepage! Add TranceGiant to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MGR
MAREK



Registered: Aug 2002
Location: Underground | GTA #4

quote:
Originally posted by T_2199
Ja, warum hast du nicht bis zum Ende geguckt ??


Hab ich doch...


___________________

Old Post Aug-02-2003 18:13  Germany
Click Here to See the Profile for MGR Click here to Send MGR a Private Message Add MGR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Loli
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2002
Location: |GTA #102|

bin als eintracht fan geboren und werd auch als solcher sterben
scheiß auf das 3:1 - wer will schon gegen die bayern gewinnen, das ist ja nix besonderes mehr...hauptsache das spiel gegen die kackers wird gewonnen

Old Post Aug-02-2003 18:24  Germany
Click Here to See the Profile for Loli Click here to Send Loli a Private Message Add Loli to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict



Registered: Feb 2003
Location: Stockholm

Scheisse Frankfurt machen 1 gol.
Ich hat gespielt aus 3-0 Bayern

Old Post Aug-03-2003 14:48  Sweden
Click Here to See the Profile for Kongo_kim Click here to Send Kongo_kim a Private Message Add Kongo_kim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Goldengel
Junior tranceaddict



Registered: May 2003
Location: Germany, BiG BöRLiN

*bayernfanis*
ttattattata *hüpp*

Old Post Aug-03-2003 23:26  Germany
Click Here to See the Profile for Goldengel Click here to Send Goldengel a Private Message Visit Goldengel's homepage! Add Goldengel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany > Eintracht vs. Bayern --> ein Klassiker kündigt sich an
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackcome on and take me away [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNico Parisi - "Eclipse 2000" [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:10.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!