|
| quote: | Originally posted by fe_maLe
eftersom ja e in the area under jul så ska ja försöka fixa in mig på det här..

måste fixa fake id först bara då ja e för liten |
Jag antar att du vet att du är skyldig oss en party rapport 
Mitt nyår spenderades mitt ute i ingenstans i ett hus med goda vänner och alldeles för stora mängder alkohol Men kul var det! 
___________________
Next event: Exit Festival 2011 @ Novi Sad, Serbia
|