|
| quote: | Originally posted by ScuL
ik heb iets van 150 DivX'en en nog lang niet alles gezien,
maar sinds ik een DVD-speler heb gekocht heb ik eigenlijk helemaal niet de behoefte meer om nog DivX te kijken! DVD is zo veel kewler, DD 5.1 , breedbeeld, helder beeld, vaak veel extra's (en dat is toch wel leuk om te zien) Making of, Behind the Scenes, Stunt-tricks enzo. Nadeel is alleen dat het geld m'n portomonnee uit vliegt, maar sommige films zijn dat drie dubbel en dwars waard 
Ik heb zeker al een half jaar geen DivX meer gedownload |
Dan Moet je de nieuwe DVD van Pearl Harbor (Director's Cut) kopen , 4 DVD's, staat 2 keer de film op (normale versie en Director's Cut versie) en een heleboel extra's, voor maar 60 euro 
___________________
Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!
|