Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany > [06.06.2007] Paul van Dyk, alex M.O.R.P.H. und Sonic in der Unionhalle
Pages (4): « 1 2 3 [4]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Nero73
HH Feier-Asso :D



Registered: Aug 2004
Location: Hamburch mitten in Baambek - GTA # 234

quote:
Originally posted by Overseas
Fazit: wer nicht da war hat gar nichts verpaßt. Die Schlußfolgerung, daß man Paule vergessen kann, stimmt aber trotzdem nicht, wie die letzten Vandit Nights gezeigt haben. Bei der im Dezember 2006 war er absolut top notch und im Februar 2007 ebenfalls klasse (April war ich ja nicht). Keine Ahnung was ihn hier geritten hat.


genau aus dem Grund bin ich mal gespannt, was er heute abend in Hamburg reißt, hoffentlich nüchtern, denn wie Du schon sagst, die Vandits waren vom Feinsten

Review folgt

Old Post Jun-08-2007 16:56  Germany
Click Here to See the Profile for Nero73 Click here to Send Nero73 a Private Message Add Nero73 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sonata Arctica
queing for #GTA_Party...



Registered: Jan 2003
Location: Frankfurt am Main, Germany | GTA #60

Oke, letztes Review vom Abend

Irgendwie war es oke, aber nicht herausragend, was man ja eigentlich erwartet. Die Musik ab und zu mal leiser zu drehen ist ja noch oke, aber nicht in diesem Maße. Und wieso For an Angel 3x und Time of our Lives 2x gespielt wurde Gerade bei solchen Classics ist sowas schade! Am besten wäre man gegangen bevor er mit dem Encore angefangen hat. Das Set vorher hatte zwar seine Macken, aber es hat mir gefallen.

Das Licht und Beamer (der ausgeschaltet wurde nach ein paar Stunden ) waren besser als ich von der Unionhalle kannte, aber das mit den Drinks haben die immer noch nicht hinbekommen. Wie immer zu wenig Personal

War cool dich mal wieder getroffen zu haben, Overseas! Wir haben uns nochmal kurz daran erinnert wie vor ein paar Jahren noch eine ganze Gruppe von GTA-Leuten da war. Hoffentlich wird es beim nächsten Mal wieder voller

Old Post Jun-08-2007 21:14  Germany
Click Here to See the Profile for Sonata Arctica Click here to Send Sonata Arctica a Private Message Visit Sonata Arctica's homepage! Add Sonata Arctica to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dein_feind
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2006
Location: Dublin

um ehrlich zu sein, wundert mich das feedback hier nicht... hab ihn im märz in dublin gesehen und das set gehoert zu den schlechtesten trance set die ich in meinem leben je gehoert habe. naja, ich wuerde eigentlich nicht von trance sprechen, da es leider kein trance mehr war. sondern einfach bescheuertes DANCE....

Aber naja, nachdem ich das erste lied von seinem album gehoert habe, weiß ich auch warum er so behindert gespielt hat...

naja... was soll man zu paule sagen? Er koennte eignetlich schizophren sein, da er ab und an die hammer sets spielt und dann mal wieder nur rotz.. naja

paule halt

das naechste mal werd ich ihn wohl auf der planetlove in belfast sehen, aber dort unter anderem mit armin der mir sicher sehr gut wieder gefalen wird

Old Post Jun-08-2007 21:35  Ireland
Click Here to See the Profile for dein_feind Click here to Send dein_feind a Private Message Add dein_feind to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cleric
Senior tranceaddict



Registered: Oct 2003
Location: Darmstadt / GTA # 326

http://www.clipfish.de/player.php?videoid=NjEyODAxfDc3NDEyNQ%3D%3D

http://www.clipfish.de/player.php?videoid=NjEyODAxfDc3Mzg5Mw%3D%3D

jemand lust auf tracklist machen ?

Old Post Jun-09-2007 06:11  Germany
Click Here to See the Profile for cleric Click here to Send cleric a Private Message Add cleric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJOverdose
huh?



Registered: Jul 2005
Location: Bavaria, Germany

Naja, lass doch mal versuchen.

Video1:
01 Paul van Dyk feat. Ashley Tomberlin - Complicated
02 John O' Callaghan - Space & Time (Extended Mix)
03 ID (well known cheese )
04 ID
05 was rockiges von PvDs neuem Album?
06 Robbie Rivera feat. Justine Suissa - Float Away (Deep Dish Dubfires Casaplex Remix)

Video2:
01 ID
02 Rafael Frost - Worlds
03 ID


___________________
2011.2 --- enjoy the sun!

Last edited by DJOverdose on Jun-09-2007 at 11:35

Old Post Jun-09-2007 11:29  Germany
Click Here to See the Profile for DJOverdose Click here to Send DJOverdose a Private Message Visit DJOverdose's homepage! Add DJOverdose to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlexSprengberg
Supreme tranceaddict



Registered: Mar 2005
Location: Walheim / Stuttgart

Video1:
01 Paul van Dyk feat. Ashley Tomberlin - Complicated
02 John O' Callaghan - Space & Time (Extended Mix)
03 Jam & Spoon - Butterfly mit noch irgendwas von Jam & Spoon im PVD Rmx
04 ID
05 was rockiges von PvDs neuem Album?
06 Robbie Rivera feat. Justine Suissa - Float Away (Deep Dish Dubfires Casaplex Remix)

Video2:
01 ID
02 Paul van Dyk - ID (unglaublich Geil die Nummer
03 Rafael Frost - Worlds
04 ID

Old Post Jun-10-2007 12:12  Germany
Click Here to See the Profile for AlexSprengberg Click here to Send AlexSprengberg a Private Message Add AlexSprengberg to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cleric
Senior tranceaddict



Registered: Oct 2003
Location: Darmstadt / GTA # 326

was ist mit dem kurzen 2:18 video ?

http://www.clipfish.de/player.php?v...Dc3MDU5NQ%3D%3D

das lied am ende ?

Old Post Jun-11-2007 14:42  Germany
Click Here to See the Profile for cleric Click here to Send cleric a Private Message Add cleric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Berkut
Senior tranceaddict



Registered: Mar 2006
Location: Berlin

Video2:

02 Paul van Dyk - ID (unglaublich Geil die Nummer

Auf jeden Fall!!! Zum ersten mal beim PvD-Birthsday gehört. Einfach überwältigend!

Old Post Jun-11-2007 16:14  Germany
Click Here to See the Profile for Berkut Click here to Send Berkut a Private Message Add Berkut to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany > [06.06.2007] Paul van Dyk, alex M.O.R.P.H. und Sonic in der Unionhalle
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 3 [4]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDon Diablo - Nightlife ID-T Radio 04-03-03 [2003] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSoul Mekanik - "C'est Robotique" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:23.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!