Elof gaat nu ook niet bepaald hele horden trance-fans aantrekken hé, het zal waarschijnlijk eerder zijn Sotto's publiek zijn.
Nu ja, Elof heeft nu eens de kans waarop hij al zo lang aan het wachten is, en nu kan hij "zijn ding" doen voor een groot publiek, ik hoop dat hij er dan het beste van maakt...
Originally posted by Jasperovitsj
Elof gaat nu ook niet bepaald hele horden trance-fans aantrekken hé, het zal waarschijnlijk eerder zijn Sotto's publiek zijn.
Originally posted by MikeVee
Niet goed genoeg voor Sensation ja, de argumenten daarvoor heb ik al genoeg aangehaald.
ik blijf erbij dat het palmares niks zegt over de kwaliteit van een DJ. dat zou betekenen dat Jasper bijvoorbeeld een waardeloze DJ is. wat uiteraard niet het geval is.
overigens is dit de Belgische editie van Sensation, een nieuw concept. de traditie om grote kleppers met internationale faam op de affiche te zetten vervalt. ID&T heeft getracht de line-up op het Belgische publiek af te stemmen en heeft daarom geopteerd voor een aantal bekende Belgische DJ's.
quote:
ik had toch niet gespecificeerd dat het om echte trancefans gaat? feit is dat Elof meer volk op de been brengt dan DJ Fire.
Mar-13-2005 19:05
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
dan moeten ze ook niet zo komen opdraven met zijn palmares... want het heeft toch niets te betekenen.
Mar-13-2005 19:07
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by FredNova
en ID&T is de winnaar
Yep
Ik hoop alleen voor Elof dat hij er niet de verliezer van gaat worden. Want hij zegt altijd zelf dat hij "zijn ding" in Sotto's niet kan doen, en de vraag blijft maar of ze "zijn ding" dan nu wel gaan appreciëren of niet.
Originally posted by FredNova
en ID&T is de winnaar
idd, net of ID&T der wakker van ligt wa hier allemaal gezegd wordt
tgaat zowiezo een breezah volk zijn wat erop afkomt (net zoals bij TiC.be, wat ik spijtig vind maar wat ook heel normaal is) en als ze door elof 2000 of 3000 man van Soto's kunnen naar daar halen dan is het voor ID&T al lang goed.
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Mar-13-2005 19:09
Phortastic
It's Majik !
Registered: Jun 2004
quote:
Originally posted by TOR
en ik die dacht dat de muziek centraal stond.
voor mij persoonlijk staat ook de muziek centraal. Maar stel nu da Frank Verstraeten ne geweldige DJ was technisch en geweldig draaide dan ging ik ook nie naar die kwibus kijken alleen al om zen karakter. Dit is nu natuurlijk ni echt een goeie vergelijking maar kwil maar een punt maken natuurlijk.
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Mar-13-2005 19:12
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by Kaidreas
dan moeten ze ook niet zo komen opdraven met zijn palmares...
wie doet dat waar?
Mar-13-2005 19:12
MikeVee
THUNDERDOME
Registered: Mar 2004
quote:
Originally posted by TOR
ik blijf erbij dat het palmares niks zegt over de kwaliteit van een DJ. dat zou betekenen dat Jasper bijvoorbeeld een waardeloze DJ is. wat uiteraard niet het geval is.
overigens is dit de Belgische editie van Sensation, een nieuw concept. de traditie om grote kleppers met internationale faam op de affiche te zetten vervalt. ID&T heeft getracht de line-up op het Belgische publiek af te stemmen en heeft daarom geopteerd voor een aantal bekende Belgische DJ's.
Hmm, moet al replyen
Neen, integendeel Jasper is zeker geen waardeloze DJ. Dat is een DJ met peroonlijkheid omdat die enkel zal spelen wat hij zelf graag hoort. Hij heeft maw een persoonlijke stijl. Welke persoonlijke stijl heeft Elof? Met al die soto's gangers gaat hij dan zeker Big Orgus spelen? (een plaat die volgens hem niet goed is maar toch geregeld gespeeld heeft in Sotto's ed). Welke andere DJ die er staat (of elke andere top-dj) zal op aanvraag plaatjes spelen of platen spelen van een andere stjl die hij niet graag hoort? Geen enkel toch. Dat zorgt ervoor dat ze een unieke stijl hebben die mede voor hun doorbraak heeft gezorgd.
Sensation is geen nieuw concept, het is zoals met Coca-Cola, in elk land hetzelfde zodat je weet wat je kan verwachten.
Mar-13-2005 19:14
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by Phortastic
voor mij persoonlijk staat ook de muziek centraal. Maar stel nu da Frank Verstraeten ne geweldige DJ was technisch en geweldig draaide dan ging ik ook nie naar die kwibus kijken alleen al om zen karakter. Dit is nu natuurlijk ni echt een goeie vergelijking maar kwil maar een punt maken natuurlijk.
i see. voor mij gaat dit in ieder geval niet op. ik vind Armin sympathieker dan Ferry, maar op TE heb ik mij meer geamuseerd tijdens Ferry's set.
Mar-13-2005 19:15
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
Alle dj's spelen in de Sotto's wat de baas zegt, Elof denkt eraan hierdoor niet meer in de Sotto's te spelen
Mar-13-2005 19:16
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003