טוב טוב חדשות
לא ארמין ולא פרי ולא אף אחד ינגנו בפאצ'ה
נקסט השתקעו בדום לחודשים הקרובים
מה שאומר שהם יגיעו לדום
והם הבטיחו שעד אוקטובר יגיעו 6 שמות חמים לארץ
ארמין, פרי, ג'ון 00 פלמינג !!, פול אוקנפולד
לא יודע מי עוד נדמה לי שאולי גילן
אולי מרקו וי
הלוואי קוסמיק גייט זה החלום שלי לשמוע אותם במסיבה !!!
קיצר זה בדום
וזה טוב כי יש שם סאונד אדיר
UPDATE :
8.8.03
בדום
Scott Bond !!!
Last edited by yahel222 on Jul-21-2003 at 11:44
Jul-21-2003 11:35
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by yahel222
טוב טוב חדשות
לא ארמין ולא פרי ולא אף אחד ינגנו בפאצ'ה
נקסט השתקעו בדום לחודשים הקרובים
מה שאומר שהם יגיעו לדום
והם הבטיחו שעד אוקטובר יגיעו 6 שמות חמים לארץ
ארמין, פרי, ג'ון 00 פלמינג !!, פול אוקנפולד
לא יודע מי עוד נדמה לי שאולי גילן
אולי מרקו וי
הלוואי קוסמיק גייט זה החלום שלי לשמוע אותם במסיבה !!!
קיצר זה בדום
וזה טוב כי יש שם סאונד אדיר
UPDATE :
8.8.03
בדום
Scott Bond !!!
ידוע כל הקטע
אבל כל הזין הוא שזה לא לנו...
באסה של החיים
___________________
.
Jul-21-2003 12:38
oDrori
howdy
Registered: Dec 2001
Location: Kibbutz Gaash, home of all the light in Holyland
quote:
Originally posted by melech_mike
whats up guys... been in Israel since last month.
fuckin loving it as usual!
will be going to TLV tonight with a crew from montreal toronto new york and miami.
odrori, trancegiant, and GLoBaL-MUZiK... it would be especially nice to see you guys make it out to this Armin party!
Hey there man, welcome to the holy land
I hopefully will be able to see Armin though not too likely
quote:
Originally posted by melech_mike
PS. what the majority of the world calls trance, israeli's call house. to them, trance is only psy-trance. whats up with that!?!?
ilan.
Idd. Wish I could do more than say "Fuck" and move on
Originally posted by Blacky
ממש השבוע שמעתי שכנראה האירוע עם ארמין יתקיים בפארק הירקון על-מנת לעשות אירוע ענק.
קיבלתי מידע זה ממקורות הקרובים לצלחת.
*מה שאומר, יאללה בלאגן!
אבל לאיזה גילאים זה יהיה
זה הקטע החשוב פה...
___________________
.
Jul-29-2003 13:19
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by Blacky
ממש השבוע שמעתי שכנראה האירוע עם ארמין יתקיים בפארק הירקון על-מנת לעשות אירוע ענק.
קיבלתי מידע זה ממקורות הקרובים לצלחת.
*מה שאומר, יאללה בלאגן!
אאאאאאאההההההההההההההההההההההה כככבבבווודדדד !!!
ארמין בפארק הירקון !!!
אני לא מאמין אם זה באמת הולך להיות לא אכפת לי גילאים
אני מארגן כניסה באלף אחוז !
חתום על זה מילה שלי !
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Jul-30-2003 13:00
TranceGiant
randomly disappoints
Registered: Jun 2001
Location: (Strudel)-City that never sleeps
Fuuuuck
All the glights before the 15th of August are sold out No Armin for me (Ill arrive on the 17th then)
___________________
"Those are my principles, if you don't like them... well, I have others.”
Jul-30-2003 13:28
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
quote:
Originally posted by luckystrike
אאאאאאאההההההההההההההההההההההה כככבבבווודדדד !!!
ארמין בפארק הירקון !!!
אני לא מאמין אם זה באמת הולך להיות לא אכפת לי גילאים
אני מארגן כניסה באלף אחוז !
חתום על זה מילה שלי !
אם אתה לא מארגן גם לי משהו אתה לא חבר
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Jul-30-2003 13:56
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by TranceGiant
Fuuuuck
All the glights before the 15th of August are sold out No Armin for me (Ill arrive on the 17th then)
מצטער לשמוע אחי
אתה בא לבד דרך אגב? או עם כל המשפוחה?
לפחות נשב כולם בכיפה אדומה
___________________
.
Jul-30-2003 14:13
TranceGiant
randomly disappoints
Registered: Jun 2001
Location: (Strudel)-City that never sleeps
ani ve ah sheli (17) baim
___________________
"Those are my principles, if you don't like them... well, I have others.”