Als de tent om 23.00 uur nog niet helemaal vol zit zullen er nog kaarten aan de deur worden verkocht en de kans dat dat zo is schat ik vrij hoog in. Gewoon allemaal komen dus
Sander
Oct-25-2004 10:37
Matthijs
On fire!
Registered: Jun 2001
Location: Maassluis, The Netherlands
Heb ook wel zin om te gaan, alleen ben ik bang dat er die dag niemand met me mee wil/kan, dus ik moet nog even zien of ik ook echt ga. Voordeel van de donderdagavond is dat er 's nachts ook nachttreinen rijden tussen de grote steden, waardoor je niet héél erg laat thuis hoeft te zijn.
Oct-25-2004 14:12
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
En, zijn er al meer gegadigden?
Nov-01-2004 17:25
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
Vrijdag Trance.nu en zaterdag Teqnology. Te vermoeiend om dit dan ook nog mee te pakken
EDIT: Ok shit Q-Dance laat geen fotografen toe bij Teqnology. Heel misschien dan maar naar Armin & co
Last edited by jp on Nov-01-2004 at 20:35
Nov-01-2004 17:29
sndh
'dispels & contradicts'
Registered: May 2003
Location: Amsterdam
ik ben er ook bij!
___________________
Talvekoidik / Saafi Brothers / Murmur / Burial / Near The Parenthesis
Nov-02-2004 09:19
ambs
Girl Le Disko
Registered: Jul 2003
Location: Curacao
zou me eigenlijk niet verbazen als dit een onwijze flop wordt......
___________________
Nov-02-2004 14:48
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
Location: Renaissance
Kijk op marktplaats.nl !!
Voor 2 kaartjes hoef je echt maximaal 15 euro te betalen...
Nov-02-2004 16:48
sndh
'dispels & contradicts'
Registered: May 2003
Location: Amsterdam
jammer alleen dat het maar tot 3 uur duurt. Ik moet met de trein waarschijnlijk!
___________________
Talvekoidik / Saafi Brothers / Murmur / Burial / Near The Parenthesis
Nov-02-2004 20:14
Matthijs
On fire!
Registered: Jun 2001
Location: Maassluis, The Netherlands
quote:
Om 20.00 uur zal Armin zijn wekelijkse radioprogramma A State Of Trance live vanuit Panama, Amsterdam presenteren. Daarna zal vanaf 22.00 uur zijn 5 uur durende solo-set in Panama live worden uitgezonden.
En wat mag Matthew Dekay doen, Armin's platen aangeven???
Nov-03-2004 12:22
HiGH_NrG
Als een gek!
Registered: Jun 2001
Location: Vanzelfsprekend!
quote:
Originally posted by sndh
jammer alleen dat het maar tot 3 uur duurt. Ik moet met de trein waarschijnlijk!