Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [24/06/2006] Paul Oakenfold @ Redlight - Paris
Pages (17): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by maxfuns
dsl si je ne poste pas trop mais la je vais m y mettre et jvé pourrir le forum ^^ mdr

euh... je crois pas, non...

sinon lmao @ la proposition de Severnaya
sans déc si un boute-en-train comme toi n'existait pas, faudrait l'inventer !!!

LOL =>
quote:
BOUTE-EN-TRAIN, subst. masc. et adj.
I. Substantif
A. Terme de haras. Mâle placé au voisinage des femelles à l'effet de les mettre en chaleur et de les disposer à l'accouplement.
Spéc. Petit oiseau que l'on place avec d'autres pour les inciter, pour leur apprendre à chanter.
Rem. Attesté dans la plupart des dict. gén. du XIXe et du XXe siècle.

Old Post Jun-22-2006 15:25  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

et before @ Poissy village
Vient qui veut, y aura déjà Severnaya et Maxfuns
Ca fait vraiment longtemps que je me suis foutu une mine alors...samedi...faudra pas louper l'apéro car il va commencer tôt

Anne tu suis ?
Maxx ?Victor, allez déconne pas
Defcon ?

Viendez vous le regretterez pas sur la tête de moi !

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jun-22-2006 15:57  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

quote:
Originally posted by stanymi
Anne tu suis ?

Anne qui? ... moi?

Old Post Jun-22-2006 16:11 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

quote:
et before @ Poissy village

Defcon ?

Je bosse jusqu'à 16h t'as pas trouvé plus centré dans Paname? genre la défense

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Jun-22-2006 17:31  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

quote:
Originally posted by Defcon_7
centré dans Paname? ------> genre la défense

Old Post Jun-22-2006 17:35 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

Ouais enfin c beaucoup plus près de Paname que Poissy
Et en plus c'est chez moi et y'a une jolie esplanade

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Jun-22-2006 17:36  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

quote:
Originally posted by Defcon_7
Et en plus c'est chez moi et y'a une jolie esplanade

Ouais t'as une GRANDE terrasse

Old Post Jun-22-2006 18:09 
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

juste une info comme ça :

Paris St-Lazare > Poissy : 18min
c'est vrai que c'est le bout du monde...

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jun-22-2006 18:14  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
vic7orius
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

quote:

t'es loin de la gare aprés?
je fini vers 17-18h a cité U donc faut voir

Old Post Jun-22-2006 18:17  Spain
Click Here to See the Profile for vic7orius Click here to Send vic7orius a Private Message Add vic7orius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BlackHole
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004
Severnaya et son pote vous pensez aller à quelle heure chez Stan? on peut peut être y aller ensemble?

Old Post Jun-22-2006 18:18  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Add BlackHole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

quote:

clair que c'est pas la mort!

moi je ne serai pas de la partie malheureusement, je suis en plein déménagement...

Old Post Jun-22-2006 18:27 
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by BlackHole
Severnaya et son pote vous pensez aller à quelle heure chez Stan? on peut peut être y aller ensemble?

j'allais justement te le proposer l'ami

saches seulement que nous on a juste 1h de train jusque Paris, donc on fera selon tes horraires, on est à ta disposition

a la base on risquait d'être ennuyé a cause d'apparts a visiter mais vu qu'on a pas bcp de succès... on devrait pas arriver tard sur Panam'

dis moi à quelle heure tu arrives à la gare de lyon et on se synchronise

@ all : poissy c'est vraiment rapide, 20 min de st lazare ou 25 de la gare de Lyon en RER

@ defcon : ramene tes fesses gamin qu'on fasse une Nordik' Party avec force jus de houblon, Lille 5-9 reprezent

Old Post Jun-22-2006 18:37  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [24/06/2006] Paul Oakenfold @ Redlight - Paris
Post New Thread    Post A Reply

Pages (17): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackmust have this track ID'd AMAZING [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe Space Cowboy - Crazy Talk [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:21.

Forum Rules: