|
|
|
|
 |
Esrem
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2004
|
|
|
Ok ik ben dus ook terug, jammer genoeg had die jongen met wie ik was niet zo veel energie meer over als ik. Vond t best wel cool
We konden pas om 21.45 naar binnen ofzo, want ze waren nog niet klaar. Beetje jammertjes dus, want Armin was natuurlijk gewoon al aan t draaien. Ik sta daar aan t begin een beetje in mn eentje te springen want er is echt nog geen hond, wel een konijn Maar jammer genoeg houdt dat in mn eentje springen wat langer aan dan gedacht. Er zijn weinig mensen tot 12 uur en zeker geen actieve mensen.
Matthew Dekay is niet helemaal mijn stijl, maar af en toe nog wel lekker gedanst.
Als Armin om 0 uur weer begint, komt iedereen wat meer los. Ik vond de numertjes wel cool. Niet de allernieuwste, maar wel lekkere. Toch nog wel een paar keer kippenvel gehad.
Over algemeen dus wel een leuke avond gehad. Lekker gesprongen, leuk sndh ontmoet te hebben en nog een groot pluspunt was de ventilatie, precies de goede temperatuur Wel jammer dat er toch wel wat te veel suffe mensen waren, niet de beste sfeer die ik ooit meegemaakt hebt, maar ik vermaak me ook wel in mn remi
Nu lekker slapen, zodat ik vanaaf weer verder kan gaan met springen
|
Nov-05-2004 01:56
|
|
|
 |
 |
Jimacy
tranceaddict in training
Registered: Oct 2004
|
|
|
Ben net thuis en zal ook ff een korte review geven.
Was daar rond half 12.. klein stukje Matthew Dekay.. klonk wel ok. Maar wat een vreemd volk was er binnen! Er waren oma's, gasten in nette pakken (kakkers), iemand met 500 op z'n rug (Quote?) en nog meer vreemd batterijkopend volk.
Armin begon iets na 12en aan zijn set. Begin vond ik wel goed. Het was echt niet druk, er gingen gewoon steeds meer mensen weg. Ik zag dat Armin een keer een gebaar maakte van: wat een raar volk.. wat moet ik hiermee? De echte fans stonden helemaal vooraan en ging ook behoorlijk uit z'n dak. Vanaf een uur of half 2 vond ik z'n set wat minder.. het laatste half uurtje was weer een stuk beter. Het laatste uur was het gewoon erg rustig! Erg jammer.
Het geluid vond ik overigens niet zo heel mooi, stond ook erg hard!
Iets voor 3en maar weer huiswaarts gekeerd.
|
|
Nov-05-2004 03:28
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001
|
|
|
Nov-05-2004 08:51
|
|
|
 |
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
|
|
|
Nov-05-2004 10:33
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 16:13.
Forum Rules: