Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [04-11-2004] ASOT Live (batterijen feest) - Panama, Amsterdam
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Chicane
Toilet DuckŪ



Registered: Nov 2001
Location: Dordrecht

vrouwen met alcohol op zijn engeltjes toch?

Old Post Nov-04-2004 22:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ahp2002
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2002
Location: Netherlands

ben net terug was ern van 20.00 tot 23.00

weinig mensen/partysfeer tot die tijd, wel relaxed om bij te babbelen. waarchijnlijk is t nu wel knalle

lekker slapen nu


___________________
bah

Old Post Nov-04-2004 22:44 
Click Here to See the Profile for ahp2002 Click here to Send ahp2002 a Private Message Add ahp2002 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ahp2002
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2002
Location: Netherlands

ok, was wel tof dat er een megagroot Duracell konijn aan het rondtrommelen was! classic!


___________________
bah

Old Post Nov-04-2004 23:43 
Click Here to See the Profile for ahp2002 Click here to Send ahp2002 a Private Message Add ahp2002 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Esrem
Supreme tranceaddict



Registered: Jun 2004
Location: Amstelveen, Netherlands

Ok ik ben dus ook terug, jammer genoeg had die jongen met wie ik was niet zo veel energie meer over als ik. Vond t best wel cool

We konden pas om 21.45 naar binnen ofzo, want ze waren nog niet klaar. Beetje jammertjes dus, want Armin was natuurlijk gewoon al aan t draaien. Ik sta daar aan t begin een beetje in mn eentje te springen want er is echt nog geen hond, wel een konijn Maar jammer genoeg houdt dat in mn eentje springen wat langer aan dan gedacht. Er zijn weinig mensen tot 12 uur en zeker geen actieve mensen.
Matthew Dekay is niet helemaal mijn stijl, maar af en toe nog wel lekker gedanst.

Als Armin om 0 uur weer begint, komt iedereen wat meer los. Ik vond de numertjes wel cool. Niet de allernieuwste, maar wel lekkere. Toch nog wel een paar keer kippenvel gehad.

Over algemeen dus wel een leuke avond gehad. Lekker gesprongen, leuk sndh ontmoet te hebben en nog een groot pluspunt was de ventilatie, precies de goede temperatuur Wel jammer dat er toch wel wat te veel suffe mensen waren, niet de beste sfeer die ik ooit meegemaakt hebt, maar ik vermaak me ook wel in mn remi

Nu lekker slapen, zodat ik vanaaf weer verder kan gaan met springen


___________________
I'll break you, when you fall away
I'll kill you!!

Old Post Nov-05-2004 01:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for Esrem Click here to Send Esrem a Private Message Add Esrem to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jimacy
tranceaddict in training



Registered: Oct 2004
Location: Dordrecht

Ben net thuis en zal ook ff een korte review geven.
Was daar rond half 12.. klein stukje Matthew Dekay.. klonk wel ok. Maar wat een vreemd volk was er binnen! Er waren oma's, gasten in nette pakken (kakkers), iemand met 500 op z'n rug (Quote?) en nog meer vreemd batterijkopend volk.
Armin begon iets na 12en aan zijn set. Begin vond ik wel goed. Het was echt niet druk, er gingen gewoon steeds meer mensen weg. Ik zag dat Armin een keer een gebaar maakte van: wat een raar volk.. wat moet ik hiermee? De echte fans stonden helemaal vooraan en ging ook behoorlijk uit z'n dak. Vanaf een uur of half 2 vond ik z'n set wat minder.. het laatste half uurtje was weer een stuk beter. Het laatste uur was het gewoon erg rustig! Erg jammer.
Het geluid vond ik overigens niet zo heel mooi, stond ook erg hard!
Iets voor 3en maar weer huiswaarts gekeerd.

Old Post Nov-05-2004 03:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jimacy Click here to Send Jimacy a Private Message Add Jimacy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions



Registered: Jan 2002
Location:

Jaa, t was gezelligjes! O.a. met Frans (die heel vroeg vertrok) en Ramona... Ook kwam ik nog een collega van me tegen die ook batterijen had gekocht

Toen een vriendinnetje van me uit d'r dak ging tegen Frans omdat die alle topics schijnt te sluiten , stond er iemand mee te luisteren en ik dacht dat dat sndh was, maar die was ook opeens weer vertrokken dus niet gesproken helaas.

Ennihoe... Twas leuk en tot morgen

Old Post Nov-05-2004 04:43 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
franzelare
Flock you!!



Registered: Mar 2002
Location: amersfoort

nou ik ben dus ook ff geweest zoals ei al aangaf

het was alleen wel heeeeel vroeg vanmorgen
maar het was het wel waard

het begin was echt rustig, ik was er al toen de show begon en de eeste 2 uur was het drukker op het vip deck dan in de zaal

toen armin zijn 2de set begon was het eigenlijk pas lekker vol!
daar heb ik een klein stuk in de zaal van mee gepakt en daarna heb ik in de auto verder geluisterd omdat ik weer gewoon moest werken vanochtend.

leuk ei en zijn vriendinnetje te zien, ik snap alleen niet dat als zijn zoon meid bij zich heeft dat hij de hele tijd loopt te lullen over ene ester :S


___________________


Ga eens dood!

Old Post Nov-05-2004 07:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for franzelare Click here to Send franzelare a Private Message Visit franzelare's homepage! Add franzelare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!



Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands

quote:
Originally posted by Jimacy
Was daar rond half 12.. klein stukje Matthew Dekay.. klonk wel ok.


ok, ok? tsja, je was denk ik net te laat binnen want als een dj zulke =>

Matthew Dekay - Clearing The Mind
Matthew Dekay - Bad
Matthew Dekay - The Deep Show
Santiago Nino - Believe (Max Graham's Sidechain Mix)


tunes draait behoort hij voor mij tot de allerbeste! lijkt me ok niet echt op zijn plaats...

quote:
Originally posted by ahp2002
ben net terug was er van 20.00 tot 23.00


tering! gaat tie om 23.00 al weg!

zelfs echte pure tranceaddicts lijken mij de nummers van Dekay echt wel heerlijk te vinden, toch?


___________________

Sasha!

Old Post Nov-05-2004 08:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by eieregooie
Toen een vriendinnetje van me uit d'r dak ging tegen Frans omdat die alle topics schijnt te sluiten ,


KANSLOOS!


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Nov-05-2004 09:00 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy



Registered: Apr 2002
Location: The Hague

Voor de liefhebber van Matthew Dekay, hij doet dit weekend de essential mix op BBC radio.


___________________

Down-Under was da bomb

Old Post Nov-05-2004 09:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by MaGiK54
Voor de liefhebber van Matthew Dekay, hij doet dit weekend de essential mix op BBC radio.


Was al een tijdje bekend, staat al weken in de progressive thread


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Nov-05-2004 09:15 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by Partyhardy!
ok, ok? tsja, je was denk ik net te laat binnen want als een dj zulke =>

tering! gaat tie om 23.00 al weg!

zelfs echte pure tranceaddicts lijken mij de nummers van Dekay echt wel heerlijk te vinden, toch?


Smaken verschillen meneer Partyhardy, dat moet u toch weten.
En daarnaast: Ik heb verscheidene mensen bij bijvoorbeeld Satoshi Tomiie ook HEEL vroeg naar huis zien gaan... Dus laat iedereen dat zelf bepalen
Over smaak valt niet te twisten.


Oh btw, zijn er ook XTCpillen die 'Duracell' heten?


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Nov-05-2004 10:33 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [04-11-2004] ASOT Live (batterijen feest) - Panama, Amsterdam
Post New Thread    Post A Reply

Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUntitled progressive of early 00's [2017] [7]

Click here to listen to the sample!Pause playbackWatergate - "Maid of Orleans" (John B. Norman Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:13.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!