Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Gielen till Sverige
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by dbl
e det.. herregud.. då kanske man skulle ta och beställa biljett då.. e ju ändå ledig och så e det lumpen igen på måndagen så det e ju perfekt

vilka härifrån skall gå?
kommer ju få sticka dit ensam om jag nu går.. har ju inga trance polare
Jag ska gå... haka på mig å min polare... sen kommer ju sipowitz upp...

Old Post Feb-19-2003 23:36  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag ska gå... haka på mig å min polare... sen kommer ju sipowitz upp...

jo, det kan jag ju göra

när börjar det hela och så???
tänkte på när jag måste beställa biljett till.... lumpen kan vara sega ibland så lika bra att göra det så snabbt som möjligt

Old Post Feb-20-2003 02:27  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Ja då hade man bokat & klart då... Vi ses på golvet den 29e Mars ... / Steve Me Loiden

http://www.fokused.net/gui/upcomingevent_view3.asp

Last edited by SteveTranz4ever on Feb-20-2003 at 08:43

Old Post Feb-20-2003 08:21  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

quote:
Ja då hade man bokat & klart då... Vi ses på golvet den 29e Mars ... / Steve Me Loiden

http://www.fokused.net/gui/upcomingevent_view3.asp

jag med
va uppe till klockan 9 och gjorde det

men förhoppningsviss så ses vi la innan dansgolvet på nått sätt pga att jag kommer aldrig komma dit annars... hittar ju fan inte ens till hötorget från sthlm central... iallafall inte första (enda) gången jag skulle dit
fick beskrivning till drottninggatan eller va fan gatan heter för att komma dit som jag inte hitta heller till

hade förresten en hel skum dröm när jag gick och la mig igen.. drömde att jag gick hit till forumet och skulle kolla vilka som hade skrivit.
nån.. kommer tyvärr inte ihåg vem nu hade spammat som fan typ.. hade typ 5-6 poster direkt efter varandra... steve hade inte fått nån bekräftelse på beställningen och sen va det nån mer har jag för mig... hel skum

EDIT: nån annan svensk höll jag på att säga.. jag menar nån annan än jag från gbg som skall dit???

Last edited by dbl on Feb-20-2003 at 10:04

Old Post Feb-20-2003 09:59  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MiB
-= can you feel it ¿ =-

Registered: Jan 2002

12 biljetter beställda o klara ...

woho.. =))

Old Post Feb-20-2003 11:26  Sweden
Click Here to See the Profile for MiB Click here to Send MiB a Private Message Add MiB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by dbl
jag med
va uppe till klockan 9 och gjorde det

men förhoppningsviss så ses vi la innan dansgolvet på nått sätt pga att jag kommer aldrig komma dit annars... hittar ju fan inte ens till hötorget från sthlm central... iallafall inte första (enda) gången jag skulle dit
fick beskrivning till drottninggatan eller va fan gatan heter för att komma dit som jag inte hitta heller till

hade förresten en hel skum dröm när jag gick och la mig igen.. drömde att jag gick hit till forumet och skulle kolla vilka som hade skrivit.
nån.. kommer tyvärr inte ihåg vem nu hade spammat som fan typ.. hade typ 5-6 poster direkt efter varandra... steve hade inte fått nån bekräftelse på beställningen och sen va det nån mer har jag för mig... hel skum

EDIT: nån annan svensk höll jag på att säga.. jag menar nån annan än jag från gbg som skall dit???
ha ha... jo du jag har min bekräftelse i mejlen jag

Vi kan ju ses innan på dagen så kan jag visa runt till lite affärer i sthlm, på kvällen kan vi förfesta för att sen gemensamt åka till festen... kan ha förfest hemma hos mig men jag bor en bra bit därifrån men kan kanske fixa skjuts eller så kör jag själv...
De löser sig

[edit] ÖVersikt och karta på lokalen http://www.factory.se/4-mall_karta....&categoryid=418

Last edited by SteveTranz4ever on Feb-20-2003 at 11:59

Old Post Feb-20-2003 11:34  Sweden
dbl
Whitesun

quote:

Vi kan ju ses innan på dagen så kan jag visa runt till lite affärer i sthlm, på kvällen kan vi förfesta för att sen gemensamt åka till festen... kan ha förfest hemma hos mig men jag bor en bra bit därifrån men kan kanske fixa skjuts eller så kör jag själv...
De löser sig

[edit] ÖVersikt och karta på lokalen http://www.factory.se/4-mall_karta....&categoryid=418

låter hel bra du

fan då.. det e ju en hel jäkla månad kvar
aja.. man får la se fram emot TC festen sålänge

Old Post Feb-20-2003 12:41  Sweden
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

quote:
kan ha förfest hemma hos mig men jag bor en bra bit därifrån men kan kanske fixa skjuts eller så kör jag själv...
De löser sig

[edit]

Hmm... jag bor 5 min med bil från Nacka... men som sagt, min uppladdning på kvällen bör nog bli sömn med tanke på mina åtaganden dagen efter.

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Feb-20-2003 13:55  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MiB
-= can you feel it ¿ =-

Registered: Jan 2002

quote:

De löser sig

det e lugnt =) har beställt 10 tickets så vi kommer till dig.. =))

skoja.. blir o förfesta i bilen på g upp till sthlm tippar jag på.. riktigt kul gäng vi e som åker =)

Old Post Feb-20-2003 15:08  Sweden
Click Here to See the Profile for MiB Click here to Send MiB a Private Message Add MiB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pelle
Junior tranceaddict

Registered: Dec 2002

festen i jönköping blir nog bättre än de flesta tror.

http://hem.spray.se/mikael36/hockeyfrossa/badboy.htm

Old Post Feb-21-2003 18:54  Sweden
Click Here to See the Profile for pelle Click here to Send pelle a Private Message Add pelle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ravesquad
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by pelle
festen i jönköping blir nog bättre än de flesta tror.

en nervös arrangör?

Old Post Feb-21-2003 21:59  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sipowitz
Supreme tranceaddict

kul!

quote:

De löser sig

Visa runt lite i affärer?! Va kul! Tror du vi hinner kolla in dressman, ica och åhlens?

Old Post Feb-22-2003 10:39  Sweden
Click Here to See the Profile for sipowitz Click here to Send sipowitz a Private Message Add sipowitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Gielen till Sverige
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMDT agency? Carmina samples? Santa Claus? Help ID this! Russian or Polish Girl!! [2008] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackOrigin - "Wide Eyed Angel" (Oliver Lieb Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:27.

Forum Rules: