|
Mmmjo helt okej. gillade ljuden, men nivåerna behöver lite jobb. Sen vid 02:00 kommer det in ett string ljud som spelar en väldigt konstig ton på ett par ställen, fel melodi lixom, i mina öron. Och som sagt bastrumman är för vek. Men i övrigt, tummen upp! Gillar i synnerhet den långa stråkar/pads sektionen i mitten.
-Treo-
|