Registered: Jun 2001
Location: nowhere close, Scandinavia
Kalle och Chokladfabriken
Hej allesammans!
Med anledning av att jag måste bo borta under tio dagar tänkte jag bara kort ger er ngt roligt att lyssna på under tiden. Vet inte vilka av er som delar min djupa fascination för Ernst-Hugo Järegårds uppläsning av Roald Dahls saga, men här kommer det enda jag har lyckats hitta under timmar av DC-letande!
OM DET ÄR NÅGON SOM HAR FULL RIP BER JAG ER PÅ MINA BARA KNÄN ATT PM:A MIG!!
Vi ses på Filterheadz, Tiesto, Marco V samt kryssen!!
kram, moramjukisbrallers
Mar-07-2003 17:28
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
hohohoho =))
quote:
Originally posted by morakickers
Med anledning av att jag måste bo borta under tio dagar
vaffö då?
vad gäller chokladfabriken.... inte hört... vilket år var d poppis?
___________________
Tom Cloud - Told You So
Mar-07-2003 17:32
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden
Re: hohohoho =))
quote:
Originally posted by Glorie
vaffö då?
vad gäller chokladfabriken.... inte hört... vilket år var d poppis?
du skojar med mig va... vet du inte va kalle och chokladfabriken e?
ha det bra vad du nu skall göra
___________________
Daniel
Mar-07-2003 17:34
morakickers
doncel achiever
Registered: Jun 2001
Location: nowhere close, Scandinavia
Re: hohohoho =))
quote:
Originally posted by Glorie
vaffö då?
vad gäller chokladfabriken.... inte hört... vilket år var d poppis?
moster kommer hem till sin lght där jag bor och ska stanna 10 dagar... men men
chokladfabriken har gått minst två vändor på tv, en gång när jag var liten (hehe)... kan det varit någon gång mellan 81-84 kanske? och en gång senare, för typ 5-6 år sedan tror jag.
roald dahls böcker är ju annars ganska kända: häxorna har de väl gjort film på t ex. väl värda att läsa
alltid kul att du läser och bryr dig glorie; trevlig helg!
Mar-07-2003 17:39
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
tssss
quote:
Originally posted by dbl
du skojar med mig va... vet du inte va kalle och chokladfabriken e?
neee hört talats om det bara
quote:
Originally posted by morakickers
alltid kul att du läser och bryr dig glorie; trevlig helg!
-mmmm desamma moramjukisbrallers.. Ojjj va ja fnissa när ja läste dä
___________________
Tom Cloud - Told You So
Mar-07-2003 18:16
Aendy
Lifeaddict
Registered: Aug 2001
Location: Hammervillageheights
Re: tssss
quote:
Originally posted by Glorie
neee hört talats om det bara
Går det att att ha missat Willy Wonka?
___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?
You and me, me and you, we�re the only ones in our song?
Mar-07-2003 23:36
Rikard
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: Sweden
jo, choklad fabriken har gått ett par runder under min tid med på bollibompa
Mar-08-2003 03:02
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
Re: Re: tssss
quote:
Originally posted by Aendy
Går det att att ha missat Willy Wonka?
hehehhe aaaa
___________________
Tom Cloud - Told You So
Mar-08-2003 03:04
dj_hysterix
TFHS
Registered: Jul 2002
Location: The Sky
har bara hört talas om kalle och chockladfabriken....men aldrig sett