return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Waarmee spelen jullie je MP3 af? :D
View this Thread in Original format
JunKX
In navolging op mijn thread over mijn *@#&&#!^( geluid vroeg ik me af waarmee jullie je mp3tjes luisteren...

Ik gebruikte dus winamp (2.81), maar die blijft raar doen. Ik hoop dus via deze thread een ander (hopelijk even goed) programma te vinden.


SPAM AWAY!


Aye!

JunKX.
arj1o1
winamp 2.81 :toothless

denk dat iedereen dezze gebruikt
Ding Chavez
Winamp 2.9, winamp 3 begin ik mooi niet aan.
En voor onderweg my precious ipod :)

GreetZ, DC
Cosmic Guy
Winamp 3 met de niet-standaard skin
Djeebie
Windows Media Player 9.

Ik ben waarschijnlijk de enige, maar ik gebruik hem al jaren.
MaGiK54
quote:
Originally posted by Djeebie
Windows Media Player 9.

Ik ben waarschijnlijk de enige, maar ik gebruik hem al jaren.


Ik gebruik over het algemeen ook altijd Media Player 9. Dus je bent niet de enige :D
Chicane
Een computer :rolleyes:
































Ik gebruik windows explorer meestal, (da's media player dan)
raoel
quote:
Originally posted by Djeebie
Windows Media Player 9.

Ik ben waarschijnlijk de enige, maar ik gebruik hem al jaren.


Hoe kwam jij jaren geleden al aan de de 9e editie van WMP :D
FF mierenneuken :haha:


Maar ik gebruik altijd winamp en op het moment versie 2.9
Kheb even 3 gehad, maar die is veel trager dus benk terug gegaan naar de 2 serie.


Maar waarom WMP?
Das toch een harstikke zwaar programma, dus trager, en niet zo overzichtelijk als Winamp.
Djeebie
quote:
Originally posted by raoel
Maar waarom WMP?
Das toch een harstikke zwaar programma, dus trager, en niet zo overzichtelijk als Winamp.


Ik ben deze speler gewoon gewend. Is op zich zwaar, maar ik heb genoeg intern geheugen dus dat loopt allemaal wel soepel. En ik werk ook niet met playlists. Ik gebruik altijd de verkenner om al m'n bestanden te openen.
total woot
Ik had eerst winamp 2.7 maar omdat die "naar" deed ben ik overgestapt naar winamp 2.9, probleem is echter dat ik nog steeds af en toe kutgeluid heb (ene keer is ie superzuiver, en de andere keer is t net of ik een of andere radiorip zit te luisteren).

ergo: ik ben ook dwalende / zoekende



grtz
WooT

Optimus
Winamp 2.81
Switch
ik gebruik wel Winamp 3 en ik vind het een uitermate relaxt programma.
aangezien ik veel verschillende mappen op mijn hdd's heb, en ik niet alles in 1 playlist wil, vind ik winamp 3 beter dan winamp 2.9, daar kun je heel veel playlists maken
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement