|
Waarmee spelen jullie je MP3 af? :D
|
View this Thread in Original format
| JunKX |
In navolging op mijn thread over mijn *@#&!^( geluid vroeg ik me af waarmee jullie je mp3tjes luisteren...
Ik gebruikte dus winamp (2.81), maar die blijft raar doen. Ik hoop dus via deze thread een ander (hopelijk even goed) programma te vinden.
SPAM AWAY!
Aye!
JunKX. |
|
|
| arj1o1 |
winamp 2.81 :toothless
denk dat iedereen dezze gebruikt |
|
|
| Ding Chavez |
Winamp 2.9, winamp 3 begin ik mooi niet aan.
En voor onderweg my precious ipod :)
GreetZ, DC |
|
|
| Cosmic Guy |
| Winamp 3 met de niet-standaard skin |
|
|
| Djeebie |
Windows Media Player 9.
Ik ben waarschijnlijk de enige, maar ik gebruik hem al jaren. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Windows Media Player 9.
Ik ben waarschijnlijk de enige, maar ik gebruik hem al jaren. |
Ik gebruik over het algemeen ook altijd Media Player 9. Dus je bent niet de enige :D |
|
|
| Chicane |
Een computer :rolleyes:
Ik gebruik windows explorer meestal, (da's media player dan) |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Windows Media Player 9.
Ik ben waarschijnlijk de enige, maar ik gebruik hem al jaren. |
Hoe kwam jij jaren geleden al aan de de 9e editie van WMP :D
FF mierenneuken :haha:
Maar ik gebruik altijd winamp en op het moment versie 2.9
Kheb even 3 gehad, maar die is veel trager dus benk terug gegaan naar de 2 serie.
Maar waarom WMP?
Das toch een harstikke zwaar programma, dus trager, en niet zo overzichtelijk als Winamp. |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by raoel
Maar waarom WMP?
Das toch een harstikke zwaar programma, dus trager, en niet zo overzichtelijk als Winamp. |
Ik ben deze speler gewoon gewend. Is op zich zwaar, maar ik heb genoeg intern geheugen dus dat loopt allemaal wel soepel. En ik werk ook niet met playlists. Ik gebruik altijd de verkenner om al m'n bestanden te openen. |
|
|
| total woot |
Ik had eerst winamp 2.7 maar omdat die "naar" deed ben ik overgestapt naar winamp 2.9, probleem is echter dat ik nog steeds af en toe kutgeluid heb (ene keer is ie superzuiver, en de andere keer is t net of ik een of andere radiorip zit te luisteren).
ergo: ik ben ook dwalende / zoekende
grtz
WooT |
|
|
| Switch |
ik gebruik wel Winamp 3 en ik vind het een uitermate relaxt programma.
aangezien ik veel verschillende mappen op mijn hdd's heb, en ik niet alles in 1 playlist wil, vind ik winamp 3 beter dan winamp 2.9, daar kun je heel veel playlists maken |
|
|
|
|