return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
hur moget är detta egentligen? (pg. 2)
View this Thread in Original format
ScuL
quote:
Originally posted by dbl
förlåt, men jag flabbade när jag läste det du skrev... grammatiken blir så rolig... vet att det e likadant för mig massor av gånger när jag skriver på engelska, men ändå.... :haha: :haha: :haha: :haha:


my largest problem is irregular verbs i guess. i wasn't sure if i should write skinade or sken just because i never learnt the forms of the verbs. i don't care; because i think i'm gradually improving anyhow. :)
Glorie
quote:
Originally posted by dbl
förlåt, men jag flabbade när jag läste det du skrev... grammatiken blir så rolig... vet att det e likadant för mig massor av gånger när jag skriver på engelska, men ändå.... :haha: :haha: :haha: :haha:


vi ska väl lägga till att scul lär sig svenska!!!! iNte som vi....engelska.. som ligger MYCKET närmre oss än vad svenskan gör för honom :) asså .. vi har ju blivit matade me eng sen barnsben ju, alla program och så, plus att vi började lära oss eng som 10-åringar i skolan... ! vi har värsta övertaget med eng. i jämförelse me va han har me svenskan.. så han e grymt bra! kom ihåg det. I holland gåre inga svenska program på tv :)

ska väl erkänna att ja log lite me åt va scul skrev.. :) men det e en annan historia :) hehehe skinade å åkade... :) verkar som du har lite probs me imp-formerna av vissa verb scul ;) men de e inte lätt! det ska gudarna veta! :)

OJ!.. scul.. du e jäättteduktig :) det e svårt som f*n me svenskans oregelbundna verb ju! inte lätt
ScuL
lOl jenny vi skrev på exakt samma tid ;)

nu kommer jag ihåg ... tror att det skulle bli sken och åkte :)
SWE_TRANCE
Idag är jag faan på dåligt humör...:mad:

Vaknar upp och så får man släpa sig ut i full vintermundering och sopa av all _jävla_ snö från bilen :whip: :whip:
Jag som ville slänga på mina sommardäck å grejjer nu, vaxa, polera m.m.

Inte faan fick jag det, så idag ska ska alla här på jobbet inte jiddra, stubinen är ruggigt kort!
mindshooter
quote:
Originally posted by ScuL
lOl jenny vi skrev på exakt samma tid ;)

nu kommer jag ihåg ... tror att det skulle bli sken och åkte :)
'

wohooo :) 2 poäng till scull :D

Nu ere typ snöstorm här! Jag hatar att vakna idag
WoberT
blääää vicket väder.. ligger typ 2dm på backen nu.. tur att jag inte lagt på sommardäcken iaf.. =) men det va djävulusiskt halt alltså.. hoppas det blir vår snaaart.. =)
mindshooter
jag vägrar att ta på mig min vintervacka igen...det är fan vår nu..jag använder min väst!!
zamson
fan va slitet - får ångest bara av o kolla ut genom fönstret!
Vizay
MOGET MOGET MOGET.....vaknar å tittar ut....LIGGER JU FÖR I HELVETTE 10 JÄVLA CENTIMETER SNÖ PÅ MARKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
XLA
FAN! Nu börjar det här också :whip:

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR! DET ÄR VÅR JÄVLA HORFAN TILL VÄDER, FATTA!!

Jag säger detsamma... MOGET! :whip:

:rolleyes:

x-dream
Kan bara hålla med er alla...Fan vad jag hatar detta vädret....

Snöa nästan hela dagen här ju....:whip: :whip: :whip:
reveal
här har det snöat sen kl 12 igår... dvs 36 timmar... ytterst moget
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement