|
hur moget är detta egentligen? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Dioxys |
ja!! MER SNÖ!! :D:D:D
snälla, kunde det inte snöa till juli-agusti typ? :) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Dioxys
ja!! MER SNÖ!! :D:D:D
snälla, kunde det inte snöa till juli-agusti typ? :) |
Du bör avlivas, typ...nu..... eller åt minstonde bannas från denna dela av forumet, och landet oxå för den delen...
vik hädan å du missbrukare av väder och vind :whip: |
|
|
| SWE_TRANCE |
Detta är fan inte sant... Nu har det snöat 10cm till inatt...
Depressionen är nära nu...
Insnöad på min födelsedag å allt.. :tongue3 |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Insnöad på min födelsedag å allt.. :tongue3 |
va fyller du år idag? GRattiiis isånafall! :) weeeeeeeeeeeeeeeee |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Glorie
va fyller du år idag? GRattiiis isånafall! :) weeeeeeeeeeeeeeeee |
yup :)
Så idag får man bjuda på tårta vid "15.00 fikat".. ;)
Asså, jag tycker att man ska bli bjuden när man fyller år, och inte bjuda...:eek: |
|
|
| robstar |
Grattis Grattis! :)
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Asså, jag tycker att man ska bli bjuden när man fyller år, och inte bjuda...:eek: |
Håller med! ;)
De e lite konstigt de dära. |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by robstar
Håller med! ;) |
ja håller med ännu mer. helt galet e va det e.... hemma e d ju inte precis så att man får lov å bjuda på tårta :D haha...
(iofs) när man bor ensam å så.. å d kommer gratulanter.. då måste man ju bjuda på fika :) annars e d lite taskigt ;) "hej hej, ja tar presenterna.. sen kan ni gå" :p men får du nå presenter av dina arbetskompisar? då e d ju legitimt att bju på tårta menar ja :) d kanske överraskar dig ikväll :) vem vet? :p |
|
|
| robstar |
| quote: | Originally posted by Glorie
d kanske överraskar dig ikväll :) vem vet? :p |
Precis!
De kanske blir lite SUPLIES SUPLIES som man säger i Japan! ;) |
|
|
| SWE_TRANCE |
Inte en chans att mina snålgrisar till arbetskamrater har köpt nån present... Men jag får ju föregå med gott exempel och bjuda på lite tårta endå.. :)
Tack för gratulationerna :p |
|
|
| XLA |
Grattis SWE_TRANCE! :happy2:
Här är det ingen snö nulängre iaf... bara kallt som f*n :| |
|
|
| mindshooter |
| Här ere fortfarande äckelsnö...slask överallt :( |
|
|
| Dioxys |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Du bör avlivas, typ...nu..... eller åt minstonde bannas från denna dela av forumet, och landet oxå för den delen...
vik hädan å du missbrukare av väder och vind :whip: |
hahaha :D observera ironin ffs, hatar snön lika mkt som ni nu :( |
|
|
|
|