return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 
hur moget är detta egentligen? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Dioxys
ja!! MER SNÖ!! :D:D:D

snälla, kunde det inte snöa till juli-agusti typ? :)
mindshooter
quote:
Originally posted by Dioxys
ja!! MER SNÖ!! :D:D:D

snälla, kunde det inte snöa till juli-agusti typ? :)


Du bör avlivas, typ...nu..... eller åt minstonde bannas från denna dela av forumet, och landet oxå för den delen...

vik hädan å du missbrukare av väder och vind :whip:
SWE_TRANCE
Detta är fan inte sant... Nu har det snöat 10cm till inatt...
Depressionen är nära nu...
Insnöad på min födelsedag å allt.. :tongue3
Glorie
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Insnöad på min födelsedag å allt.. :tongue3


va fyller du år idag? GRattiiis isånafall! :) weeeeeeeeeeeeeeeee
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by Glorie
va fyller du år idag? GRattiiis isånafall! :) weeeeeeeeeeeeeeeee


yup :)

Så idag får man bjuda på tårta vid "15.00 fikat".. ;)
Asså, jag tycker att man ska bli bjuden när man fyller år, och inte bjuda...:eek:
robstar
Grattis Grattis! :)

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE

Asså, jag tycker att man ska bli bjuden när man fyller år, och inte bjuda...:eek:


Håller med! ;)
De e lite konstigt de dära.
Glorie
quote:
Originally posted by robstar
Håller med! ;)


ja håller med ännu mer. helt galet e va det e.... hemma e d ju inte precis så att man får lov å bjuda på tårta :D haha...

(iofs) när man bor ensam å så.. å d kommer gratulanter.. då måste man ju bjuda på fika :) annars e d lite taskigt ;) "hej hej, ja tar presenterna.. sen kan ni gå" :p men får du nå presenter av dina arbetskompisar? då e d ju legitimt att bju på tårta menar ja :) d kanske överraskar dig ikväll :) vem vet? :p
robstar
quote:
Originally posted by Glorie
d kanske överraskar dig ikväll :) vem vet? :p


Precis!
De kanske blir lite SUPLIES SUPLIES som man säger i Japan! ;)
SWE_TRANCE
Inte en chans att mina snålgrisar till arbetskamrater har köpt nån present... Men jag får ju föregå med gott exempel och bjuda på lite tårta endå.. :)

Tack för gratulationerna :p
XLA
Grattis SWE_TRANCE! :happy2:
Här är det ingen snö nulängre iaf... bara kallt som f*n :|

mindshooter
Här ere fortfarande äckelsnö...slask överallt :(
Dioxys
quote:
Originally posted by mindshooter
Du bör avlivas, typ...nu..... eller åt minstonde bannas från denna dela av forumet, och landet oxå för den delen...

vik hädan å du missbrukare av väder och vind :whip:


hahaha :D observera ironin ffs, hatar snön lika mkt som ni nu :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 
Privacy Statement